בעיות רעש נתגלו בקונסולת ה-Xbox One

לאחר שיצא בתחילת השנה ברעש גדול עבור יצרנית הקונסולה Microsoft, לאחר שאפשר להגיד הפסיד בקרב ל-3.5 מיליון מכירות בחודש של סוני 4, הפעם מתגלים בעיות בקונסולת המשחק Xbox One.

אולי החסרון הגדול ביותר שיש בהשגת קונסולת משחק ביום ההשקה שלה או בקניית הגרסה הראשונית של הקונסולה היא האופציה הקיימת לקבל יחד עם ההתרגשות שבה גם כמה באגים ופגמים מעצבנים. בניגוד לדגמים חדשים שיצאו כמה שנים מאוחר יותר יכולות להיות בעיות מכאניות כאלה או אחרות שמגיעות באופן בלתי צפוי עבור יצרנית הקונסולה. בעיות המונעות ממך ליהנות מרכישת הקונסולה והמשחקים בה.

Xbox One
החבילה הבסיסית המוצעת במחיר של כ2300 שקלים

במקרה של Xbox One יש שמועות לכמה וכמה בעיות שנתגלו בקונסולת שיצרו רעשים עצומים, יש שמועות למספר קטן של קונסולות כאלו אבל יש אומרים שהוא הולך וגדל ומתגלים עוד ועוד קונסולות כאלו, מיקרוסופט כמובן הסכימה להחליף כל קונסולה שבעלייה התלוננו.
"שמענו שמספר קטן של בעלי Xbox אחת במצבים מסוימים עשוים לשמוע רעשים עזים במיוחד מהקונסולה עצמה," נציג של מיקרוסופט אמר לאתר Kotaku. "אמנם זה לא משפיע על הבטיחות או פונקציונלית המערכת, אבל אנחנו מבקשים מלקוחות שמאמינים שהם נתקלו בבעיה זו כדי ליצור קשר [Xbox תמיכה]. לבקשת הלקוחות שלנו, אנחנו מחליפים קונסולות אלה לקונסולות חדשות. "

יש שמועות שהרעש שנשמע מקונסולת הדגל של מיקרוסופט הוא כמו מדפסת ישנה, יש אומרים שהוא יותר חזק ממכשירי חשמל אחרים בבית. זה בהחלט יכול להוות הסחת דעת בזמן שאתה מנסה להרוג מישהו במשחק אונליין. כל הכבוד לחברת מיקרוסופט שמביאה קונסולה חדשה או פתרון לכל מתלונן שהבעיה נתגלתה כנכונה.

אודות טל סלע

נשוי +2 שהוא גיימר, פתחתי את האתר בשנת 2011 כדי לתת מענה בעברית לתכנים שאני אוהב. משחק על קונסולת הסוני 4, אוהב משחקי ספורט, FPS ומירוצים. אישתי אומרת שאני מכור - מחמאה מבחינתי

תגובה אחת

  1. אני חיי עם הראש בPS4
    הם יכולים לחיות איתו בXBOX ONE

השאר\י תגובה