Destiny BETA- יותר מ88.4 מיליון משחקים ו3.7 מיליארד הריגות

הבטא של המשחק החדש של Bungie, הידוע בשם Destiny השיג יותר מ4.6 מיליון משתמשים בזמן הקצר בו הועלה למשתמשים. Bungie שחררה עוד כמה מספרים נוספים המראים כמה גדול המשחק היה בקרב המשתמשים.

לפי Bungie, 6.5 מיליון "שומרים" נוצרו (הדמויות במשחק), עם יותר מ164 מיליון מהם נהרגו (לא בהכרח פעם אחת) ו3.7 מיליארד (!) הריגות של דמויות אחרות במשחק. כ-851,264 "שומרים" הלכו לירח בעוד שכ-62 מיליון מהם הוחיו מחדש באמצע קרבות מרובות בדם. וזה לא הכל! אם חשבתם שהאפליקציה של המשחק לא שווה כלום, Bungie דיווחה כי 777,000 משתמשים השתמשו בה.

ה"שומרים" על איזור בכדור הארץ מהמשחק Destiny.
ה"שומרים" על איזור בכדור הארץ מהמשחק Destiny.

מנהל הקהיל דיויד דאג (David Dague) ציין "אין לנו מספיק דרכים להודות לכם על מה שהבטא הייתה בשבילנו. אנו מקווים שהיה לכם כיף. Destiny יהיה משחק טוב יותר בגלל ששיחקתם בו. כנראה שהמחווה הטובה ביותר שנוכל לעשות היא לעבוד על המשחק כדי שיהיה טוב יותר מלפני התרומה שלכם. היום, הראשון באוגוסט, הספירה לאחור לקראת יציאת המשחק מתחילה. בחודש הבא, אנחנו כולנו נתחיל לשחק ב-Destiny באמת".

Destiny ישוחרר בחודש הבא, ב-9 לספטמבר אל ה-Xbox One, PS4, Xbox 360 ו- PS3.

שחקני מחשב? מרגישים שגם לכם מגיע משחק מצויין במחיר זול? אם עניתם כן על שתי השאלות, רוצו לCDKeyHouse בשביל המחירים הזולים ביותר, ובנוסף, קבלו מאיתנו קוד הנחה: PCGalaxy.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה