כל הגברים חייבים לציית – הטריילר החדש של משחקי הכס כבר כאן!

אתמול, השמיני במרץ 2016,שחררה HBO את הטריילר החדש של העונה השישית של משחקי הכס, וזה מספק לנו הרבה מידע על העונה הקרבה.
*התראת ספוילר! אם לא ראיתם את העונה ה-5 של משחקי הכס, ואתם לא רוצים לקבל ספוילרים לעונה הזו ולעונה החדשה, אל תמשיכו לקרוא!*

https://www.youtube.com/watch?v=CuH3tJPiP-U

בטריילר החדש של העונה השישית של הסדרה המוכרת "משחקי הכס", הוצגו כמה פרטים על העונה החדשה, שמגלים לנו הרבה פרטים עליה.
בראש ובראשונה, אנחנו רואים את גופתו של ג'ון סנואו, כאשר אנחנו שומעים את קולו של סר דאבוס, שאומר "He's Gone", משמע אנחנו יכולים להיות יותר בטוחים לגבי מותו.
לאחר מכן התמונה מתחלפת אל ספינתו של ג'יימי לאניסטר, שמבשרת רעות, במיוחד אחרי שהוא וסרסיי איבדו את ילדתם השנייה, ואחרי שסרסיי הלכה בבושת, ועכשיו אנחנו בטוחים שבית דורן והנזירה עם הפעמון צריכים להיזהר, כי הם באים לנקמה!
אחר כך, באזור השנייה ה-30, אנחנו רואים שגו'רה מצא את הטבעת של דיינריס, אבל זה לא ממש מועיל לו בגלל שהוא נדבק במחלת עור הקשקש (ניתן לראות שהוא מסתיר את זה עם חפת). ואם כבר מדברים על דייני, ישר אחרי שאנחנו רואים את הטבעת שלה, אנחנו רואים אותה הולכת עם אותה שמלה כחולה שהיא לבשה בסוף עונה 5, בעודה טוענת שהיא "נכלאה".

התמונות מתחלפות, ואנחנו רואים את סאנסה סטארק! כן כן, אותה סאנסה שקפצה בפרק האחרון מהחומה עם ת'יאון גרייג'וי, בריאה ושלמה, בעוד שאומרים לה שהיא ב-"משחק הגדול" עכשיו, ושהוא מבעית. התמונה מתחלפת ללנסל לאניסטר, שכזכור לכם, הצטרף לתנועה הדתית, "הדרורים", אשר מצווה על סרסיי להזיז את חייליה הצידה, אחרת תהיה אלימות, והתמונה מתחלפת אל סרסיי לאניסטר, שאומרת שהיא בוחרת באלימות. ומשם, הכל משתנה מקטעים רגילים שמספרים לנו על הצד הרגוע יותר של העונה החדשה, אל קטעי מלחמה שמציגים דם ואלימות.

שליפת חרבות, שבירת דלתות, ומה לא מוצג בטריילר מעכשיו. כעת, אנחנו רואים את כולם מתכונננים למלחמה גדולה: סרסיי צועדת עם חייליה, טומן ולנסל מתכוננים למלחמה, אריה סטארק מתאמנת אצל מקדשו של האל בעל הפנים הרבות, קשתים יורים חצים, את ת'יאון מוטבל במים, עוד גילוי עריות מצד סרסיי וג'יימי, את בריאן מתנהגת כמו באדאסית גמורה ומשספת גרונות, ג'ון סנואו בטקס אשכבה, חיילים מתקדמים, סאנסה בורחת מווינטרפל, צילומים קצרים של קרבות, ולבסוף, אנחנו רואים את בראן סטארק, כאשר לצידו יש… מהלך לבן!

בסופו של דבר, אנחנו רואים את סר דאבוס, שמגן על גופתו של ג'ון סנואו יחד עם זאב הבלהות של סנואו, "Ghost", בעודו אומר שהוא לא הרבה להשתתף בקרבות.

אישית, אני חושב שהטריילר הזה מספק לנו הרבה פרטים על העונה החדשה, ושהכי טוב ליהנות ממנו על ידי צפייה, כי היה לי ממש כיף לנתח אותו ואת הפרטים המוצגים כאן. מקווה שנהניתם ממנו!

אודות רפאל יקותיאל

רפאל, בן 20 מחולון, משחק בעיקר במשחקי פלטפורמר אינדי ומכות, חלק מה-PCMR, מכור לטקן, ובעד מלחמת עולם בין Intel, AMD, ו-Nvidia.

השאר\י תגובה