(מוזיקת הפתיחה המוכרת של STAR WARS)
הימים הם ימי התלהבות חסרת שליטה בעקבות חזרתו של מותג אהוב. בקולנוע הסרט ממשיך לשבור שיאים, כל חנות מחזיקה מוצרים עליהם מתנוססים גיבורי הסרטים והתעשייה לא נחה לדקה.
בין שלל הדברים הנוחתים עלינו כמו שלל אבטונס שהילד של השכנה מלמעלה זרק, מגיע גם משחק שאומר בנשימה אחת "לעזאזל הסיפור, אתם כבר מכירים הכל – לכו להילחם".
הגלקסיה לא שקטה.
(מעברון של כוכב מרוחק עם חללית ענקית)
אז אחרי ש-LucasArts סגרה את שעריה ונשארה בסך הכל שם על נייר (כמו עלית לדוגמה), לא מעט אנשים הביעו דאגה לגבי מה יקרה עם המותג STAR WARS והאם יצאו משחקים שממשיכים את הסאגה המופלאה.למזלנו המותג הזה שווה יותר מדי כסף והפרה עוד לא סיימה להפיק חלב, אז חברת EA החליטה לקחת פיקוד ושיחררה סוג של REBOOT למשחק באטלפרונט שהיה, ובניגוד לכל משחקי STAR WARS שיצאו בעבר, למשחק הזה חסר משהו מאוד גדול שמשום מה לא ממש מפריע. שואלים מה? בהמשך.
אז המשחק מתרחש בתקופת הסאגה הקלאסית – עם הגיבורים האהובים ובראשם לוק, ליאה והאן, והרשעים העוד יותר אהובים עם הקיסר, בובה פאט ודארת' וידר בזמן הקרבות היותר מפורסמים והאהובים, אנו מקבלים הזדמנות לקחת חלק בקרבות בין אם זה ב-HOTH או ב-ENDOR ואפילו ב-Jakku.
אם אתם מחפשים סיפור שיעטוף לכם את כל העסק – אל תחפשו אותו כאן, אלא בסרטים. למשחק אין שום עלילה מלבד קרבות, יריות ושדות קרב. כשפגשתי לראשונה בדבר זה התבאסתי קצת, אחרי הכל הסיפור של STAR WARS הוא משהו גדול, מבריק שמתפרש על פני גלקסיה (רחוקה) עם היסטוריה עצומה, כאן אין שום דבר – רק קרבות וזהו. כשנכנסתי למשחק – לא היה אכפת לי (ואני חובב STAR WARS מושבע), נסחפתי עם הלחימה והשתוללתי כאילו אני שם.
למשחק יש מספר אופציות משחק שנועדו לחפות על חוסר העלילה, להמשיך את הכיף ובכל פעם לתת את האפשרות לטעום משהו אחר. במשחק אנו נשחק גם את המורדים שבראשם הגיבורים וגם את האימפריה עם הקודקודים הבכירים, ברוב רובו של המשחק אנו נהיה חיילים פשוטים מנקודת מבט ראשונה (FPS) או מנקודת מבט שלישית (כמו במשחק RPG), ככל שנתקדם במשחק נוכל ליהנות מנשקים טובים יותר ותוספות ועזרי מלחמה (כמו מגנים ורימונים). מדי פעם אנו נשחק ונשלוט במישהו או משהו אחר שזה לא החייל הפשוט.
בשביל למנוע מונוטוניות של "פעם אני מורד-פעם אני STORM TROOPER של האימפריה" שולבו דברים מעניינים ומגניבים לא פחות, שיותר באים לידי ביטוי בצד של האימפריה. במהלך הריצות אתם תפגשו TOKENS שיעניקו לכם תוספות מיוחדות או שימוש באחת מהחלליות (לדוגמה Tie Fighter אצל האימפריה או X-Wing אצל המורדים) או באחד מהרכבים (ספידר, A-Wing או AT-ST). כיף כיף כיף! בנוסף, אם יתמזל מזלכם – תיפלו על TOKEN של HERO ואז תוכלו לשחק אחד מ-3 הגיבורים של אותו "צד" שתהיו ואז הכיף הגדול והמלא הריגות יגיעו.
המשחק מתחלק להמון חלקים מבחינת משחק ונתחיל ב-2 הראשיים – משתמש בודד ומרובה משתתפים.
בגזרת המשתמש הבודד יש 3 אופציות לבחירה:
- משימות אימון – כדי שתבינו מי מה וגם – מו, איך נלחמעם ואילו POWER UPS שיש.
- קרבות – אתם נגד "המחשב" או עם "חבר" ובפניכם כל שטחי המשחק הקיימים בהם אפשר לשחק.
- הישרדות – 3 אזורי משחק בהם אויבים תוקפים בלי הפסקה ואתם צריכים לשרוד. לא קל ומאתגר.
הפוקוס ובעצם החלק הגדול זה נושא המרובה משתתפים, אם אין לכם אפשרות לשחק און ליין – אין לכם מה לחפש במשחק הזה, באמת, הרוב הושקע במרובה משתתפים.
יאללה – לקרב.
בין שלל סוגי הקרבות המוצעים לנו אנחנו נפגוש כמה דברים שמוכרים לנו היטב מכל כך הרבה משחקים אחרים: להשתלט ולהגן על אזורים, להגן על שיירות וכמובן להרוג כמה שיותר אויבים.
וכאן אני רוצה להתעכב מעט.
האנשים ב-EA לא חידשו לנו שום דבר בתחום המשימות, פגשנו אותן בכל כך הרבה משחקים ובכל כך הרבה וריאציות שזה מבאס. השינוי היחידי הוא השילוב המהיר של החלליות הכל כך מוכרות והדמויות המפורסמות מהסרטים.
אז מעבר לכיף הגדול במשחקיות אי אפשר לפספס את היופי של העבודה הגרפית והמוסיקלית של המשחק. EA השקיעו עד הפרט האחרון בכל אחת מהמפות העצומות ולא פעם מצאתי את עצמי "נהרג" בגלל שנגנבתי מהיופי סביבי. קחו טיפ קטן – אם אתם משחקים באיזו משימה כ-TROOPER ואתם מלווים AT AT, תקפצו עליו ותהנו מהנסיעה, זה מדהים!
יאללה- שורה תחתונה.
המשחק מצד אחד יפיפה, מדהים, סוחף ואוכל שעות שינה, המשחקיות מהנה בטירוף לצד הקרבות המאוד מאוד מהנים ומדויקים, מצד שני הדרך הסופר ארוכה שצריך לעבור בפיתוח יכולת שלכם בשביל להשיג תוספות שונות, חוסר החידוש מבחינת סוגי המשימות וחוסר העלילה – קצת "מורידים" ואפילו מבאסים.
רוצים גם לצאת לקרב בגלקסיה רחוקה? קפצו ל-Game&Moblie ותתחדשו במשחק הזה ובועד מאות משחקיות לכל פלטפורמה אפשרית!