סופרמן – הכותר של DC מאותחל פעם נוספת

אחרי הנרי קאביל וליגת הצדק, סופרמן מקבל איתחול חדש מהבמאי ג'יי ג'יי אברהמס

אחד הכשלונות הגדולים של חברת Warner Brothers בעשור האחרון היה ההשקה של יקום הסרטים של DC שראה את גל גדות בתור וונדר וומן, בן אפלק בתור באטמן והנרי קאביל בתור סופרמן בסרט "איש הפלדה" ושני הסרטים שבאו אחריו.

אבל עם הכשלון הקופתי שהיווה הסרט "ליגת הצדק" ואיך ש-Warner Brothers ראו שסרטים בודדים בכיכובם של גיבורי ונבלי קומיקס DC כמו "ג'וקר" ו"אקווה מן", מהווים יותר הצלחה, נראה שהחברה מתכננת להביא מחדש למסך הגדול את איש הפלדה.

דיווח חדש אומר שסרט איתחול כותר "סופרמן" נמצא בפיתוח תחת הפקתו של הבמאי ג'יי ג'יי אברהמס. את התסריט יכתוב Ta-Nehisi Coates, סופר וכותב של הקומיקס Black Panther ב-Marvel Comics והסרט יהיה איתחול עם שחקן חדש לגמרי במקום קאביל, עם דיווחים חדשים שטוענים שיגלם את סופרמן שחקן אפרו-אמריקאי.

מעריצים של גילומו של קאביל ללא ספק יתאכזבו לא לראות אותו שוב בכחול, צהוב והאדום, והחשיפה סוג של מאשרת לנו שליגת הצדק של סניידר לא תציל את היקום הסנימטי של DC. אלא אם כן מדובר בעיבוד נוסף לדמות שמגולמת על ידי מספר אנשים כמו עם הג'וקר (ג'רד לטו וחואקין פניקס) ובאטמן (בן אפלק, רוברט פטינסון).

מה דעתכם על ההכרזה? הגיע הזמן לסרט חדש של סופרמן? מי הייתם אתם מלהקים בתפקיד קאל-אל? כתבו לנו בתגובות.

אודות קובי רוזנטל

שמי קובי רוזנטל, בן 28 מתל אביב, גיימר חובב קומיקס וסרטים כבר 20 שנה, עקבו אחריי בערוץ שלי KobiCool ביוטיוב, רק חפשו את משקפי השמש

השאר\י תגובה