לאחר ההצגה המרהיבה של Assassin's Creed Origins באירוע ה-E3, החברה מפרסמת פרטים נוספים אודות המשחק.
אז Assassin's Creed Origins הוכרז וכל הרשת גועשת. לאחר שנה שלמה שבה לא יצא אף כותר חדש במשחק (למעט ה-Ezio Collection). אירוע ההכרזה על המשחק באירוע של Ubisoft שלווה בסופו ב-30 דק' של משחקיות הותירו את הרשת עם שאלות רבות. ובכן, החברה מחליטה לאשר ולאמת מספר עובדות אודות המשחק שבהחלט ילהיבו אתכם.
קודם כל, נתחיל בכך שהחברה אישרה שניתן יהיה לשחק במספר דמויות במשחק. אומנם המשחק בעיקר יעקוב אחר סיפורו של Ba-Yek, אך בהחלט תהיה אפשרות לשלוט ולשחק כדמויות אחרות במשחק. האישור בא כתוצאה לשאלה שנשאל מפיק המשחק, Ashraf Ismail, האם ניתן יהיה לשלוט בדמויות נשיות במשחק (כפי שהיה במשחק הקודם, Assassin's Creed Syndicate). בתגובה, ענה המפיק כי המשחק יתמקד בעיקר בסיפורו של Ba-Yek אך יהיו מספר קטעים במשחק בקמפיין בו ניתן יהיה לשלוט בדמויות אחרות כדי לקדם את הסיפור.
זה בהחלט נשמע מעניין. האם יכול להיות שהמשחקיות של ההווה חוזרת לסדרה במשחק הזה? האם אנו נשלוט ונתקדם בעלילת ההווה? כרגע אין לנו תשובות אך נקווה שכן.
המפיק, במהלך ה-E3, אף דיבר על מערכת הלחימה והסביר כיצד זה שונה מכל מה שראינו בסדרה עד כה. השינוי העיקרי הוא שהלחימה לא מבוססת יותר על סט מוכן מראש של אנימציות אלא על מקום הפגיעה, מה שאומר שאם תתנו מכה ואין שום אויב בדרך שלכם – אתם תפגעו באוויר. למרות שזה נשמע שינוי קטן, זו הפעם הראשונה שמובטח שינוי גדול למערכת הלחימה במשחק. זה גם אומר שסוגים שונים של נשקים יתנהגו באופן שונה – נשקים ארוכים כמו כידונים ונשקים קצרים כמו חרבות יתנהגו וידרשו סגנון משחק שונה. כמו כן, המצבים השונים בה נמצאת הדמות ישפיעו על הלחימה, כמו לדוגמה מגן שבור או שדמותכם נמצאת שרועה על הרצפה.
הוא גם אישר שהלחימה במשחק תאפשר לשחקנים 3 סגנונות משחק שונים – כקשת שמשתמש בקשתות ארוכות טווח ונשקים, כלוחם שסגנון הלחימה שלו הוא יותר ישיר וכמובן אופציית ההתגנבות. המפיק מאמין כי 3 סגנונות המשחק הולכים להיות שווים ומפותחים היטב במשחק.
ההודעה האחרונה שקיבלנו עלולה לבאס רבים מכם – Assassin's Creed Origins לא ישלב בתוכו מצב מרובה משתתפים, בדיוק כמו קודמו בסדרה. כאשר מפיק המשחק Ashraf Ismail נשאל האם המשחק יכיל בתוכו מרכיב מרובה-משתתפים, הוא ענה כי לא יהיה מצב משחק מרובה משתתפים. הוא ציין כי המשחק מורכב יותר על חווית שחקן יחיד, עם ריכוז עיקרי בסיפור שהם רוצים לספר באמצעות הגיבור ועל המקורות של אחוות המתנקשים. הוא הודיע כי המשחק כן יכיל פונקציות הקשורות לרשת לגבי קמפיין המשחק (עליהם Ubisoft תדבר מאוחר יותר), אך לא יהיה שום מרכיב מרובה-משתתפים במשחק.
מה דעתכם? שמחים לגבי השינוי של מערכת הלחימה? האם לדעתכם עלילת ההווה חוזרת ובגדול במשחק הזה? האם אתם מבואסים מההתמקדות בסיפור ונטישת כל מצב משחק מרובה-משתתפים או שמא שמחים? ספרו לנו בתגובות.