רגע לפני יציאת המשחק הבא בסדרה עם Assassin's Creed Origins, אנחנו מקבלים מידע חדש לגבי המשחק המצופה של השנה
בסוף החודש מגיע אלינו מבית Ubisoft, אחרי שנתיים שלמות (וסרט נחמד באמצע), המשחק הבא בסדרת המשחקים המצליחה Assassin's Creed שכרגיל לקראת ההשקה – אנו גם מקבלים מבול של טריילרים, טעימות, הדלפות, התלהבות יתר מצד המפתחים, כתבות וראיונות שלוזרים על עצמם ובפעם הראשונה מאז ומעולם בקדימוני המשחק – גם הומור.
תבואו יהיה מצחיק.
טריילר – https://youtu.be/t7zGZLv6Zaw
אז אחרי שהתלהבנו אין ספור פעמים מהמתנקש המצרי שלנו – ביאק (Bayek) שרץ, מטפס, קופץ והורג ברחבי מצרים העתיקה והבנו (בערך) מהטריילר שככה בעצם האססנים התחילו ולא כמו ש"חשבנו" ו"למדנו" מהמשחק הראשון ומדפי ההיסטוריה שזה קרה בסוריה בשנת אלף ומשהו, ושהם בעצם גילגול של שומרי הפרעונים הידועים בכינויים Medjay.
בכל מקרה, הדמות הזאת, שתהיה דומה אבל שונה ממה שהכרנו עד כה, בדיוק כמו המשחק עצמו – בין אם מתבטא בארסנל נשקים הלא נגמר (בניגוד להתמקדות אבסולוטית בעבר בפגיון\חרב), שטח המשחק שהפך לעצום, המעבר לנראות Skyrim, בגרפיקה, במשחקיות, בחידות שמזכירות מאוד אינדיאנה ג'ונס או לארה קרופט או בין אם זה כמות המשחקיות הלא נגמרת שלא מפסיקים להראות לנו (בניגוד למשחקים קודמים ששמרו על מתח ואלמנט הפתעה). איך שלא נסתכל על זה, יש כאן משהו שהוא השלב הבא מבחינת העולם המשחק הזה ואת זה גם אומר Jean Guesdon, מנהל הקריאטיב של המשחק, בראיון שהעניק ל-Playstation blog:
במשחק Assassin's Creed Origins רצינו לחזור עם משחק גם שיציין עשור לסדרה וגם עם משהו שיהיה ממש אבן דרך במותג הזה. ואיזה סיפור יהיה הכי מתאים לספר בתקופת מצרים העתיקה, התקופה בה הציוויליזציה המודרנית החלה את דרכה, מאשר הההתחלה של אחוות המתנקשים?
אבל לצד כל הדברים שכבר שמענו אלף פעם, אנחנו גם מקבלים 2 שאף פעם לא ראינו במשחק, הראשון זה משהו שהשתמשו בו בשביל לקדם משחק מהסדרה הזאת – הומור.
סוכנות הקריאטיב Heat שיחררה סרטונים קצרצרים שמטרתם לקדם את המשחק ולהלהיב עוד יותר אך בדרך שכוללת הומור (ולפעמים גם קצת הומור עצמי) והתמקדות משעשעשת על דברים חדשניים במשחק כמו קרבות, נשקים, אופציה לירות 5 חצים בו זמנים ו…קרבות עם אלים מצריים.
סרטון – https://youtu.be/f7p5lmNqwyk
צחקתם? אני כן!
מתרגשים? אני בטוח!
הדבר השני שמפתיע את כולנו זה רמת הקושי, באף אחד מהמשחקים לא הייתה רמת קושי ועם הזמן השחקן הבין את ה"שטנץ" וגמר את המשחק בזרימה מהנה, ב-Origins הוחלט לשלב את פקטור רמות הקושי לאחר שהמשחק קיבל שינוי מהותי ויצא מהשבלונה שהכרנו עד כה. במאי המשחק Ashraf Ismail סיפר ל-Assassin’s Central את הסיבה לשינוי הייחודי:
יש אנשים שמשחקים בשביל התכנים ההיסטוריים, יש כאלה בשביל העלילה וכאלה שמשחקים בשביל המשחקיות ואנחנו הרגשנו את הצורך להעמיק את נושא האתגר במשחקיות בשביל שמיועד בגדול לחלק מסוים מקהל השחקנים ואולי לא לחלק אחר ומה שהרגיש לנו כצעד טבעי בפיתוח היה הגדרות קושי.
בהחלט שינוי מרענן ומפתיע.
בנוסף, אם אתם עדיין תקועים עם המאגסון שלכם והחלטתם להתקדם אז יש לכם אופציה נהדרת להשתדרג וליהנות מ-2 ציפורים במכה. לכבוד ההשקה, מייקרוסופט ממשיכה עם שיתוף הפעולה שלה עם Ubisoft ומשיקה מהדורת Xbox One S הכוללת גם את המשחק Assassin's Creed Origins, גם את המשחק Rainbow Six Siege, גם חודש מתנה ל-Xbox Game Pass וגם 14 יום מתנה ל-Xbox Live Gold. תכל'ס שווה. הקונסולה עצמה תגיע בשני נפחי דיסק קשיח – 500GB ו-1TB.
החלטתם בכל זאת שאתם נשארים עם המחשב שלכם והוא לא נמצא בפסגת הטכנולוגיה? התמזל מזלכם!
אמנם Ubisoft מנסים להביא אלינו בכל פעם מחדש את השלב הבא של הטכנולוגיה הגרפית אך הפעם הם דואגים גם לאלה שאין להם מפלצת גרפית בבית ומשחררים את דרישות המחשב שלמען האמת – מפתיעות במיוחד:
MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest
RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High
אז אל תשכחו – 27.10.17, Assassin's Creed Origins מגיע על כרכרה היישר אל ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב.