בשבוע האחרון קיבלנו המון חדשות מרעישות לגבי המשחק החדש בסדרת משחקי ההתגנבות בפיתוח המפתחת והמפרסמת הצרפתיה Ubisoft, הלא הוא Assassin’s Creed Origins , בנוסף להכרזה על משחק חדש לגמרי.
נתחיל מהמשחק החדש, ובניגוד למה שכנראה חשבתם, לא מדובר במשחק ראשי בסדרה, אלא במשחק לטלפון החכם שלכם, שנקרא Assassin's Creed Rebellion, וזמין כבר עכשיו על מכשירי Android ו-iOS! המשחק החדש לוקח אותנו למאה ה-15 בספרד, עם דמויות קצת יותר חמודות ממה שאנחנו רגילים, ומביא לנו 40 מתנקשים שונים, עם משחקיות שקצת זרה לסדרת המשחקים, וכוללת אלמנטים רבים של משחקי אסטרטגיה ותפקידים. המשחק אמנם זמין כעת להורדה על מכשירי Android ו-iOS, אך הוא עדיין נמצא בפיתוח ולכן עלול להיות לא יציב, כך שכדאי שתצפו בטיזר ששחררה החברה כדי להחליט האם אתם באמת רוצים לנסות את המשחק:
https://youtu.be/phIiMgozRp4
בנוסף למשחק החדש, Ubisoft הכריזה שסדרת אנימה יפנית המושראת מאירועי המשחקים נמצאת עכשיו בפיתוח, בפיקודו של לא אחר מהבמאי Adi Shankar, שבין היתר עבד על הסדרה המצויירת של Castelvenia בעבור Netflix! בהחלט נראה שמחכה לנו חתיכת סדרה מעניינת.
ועכשיו הגיע הזמן לדבר על מסמר הערב, Assassin’s Creed Origins , שקיבל לא מעט מידע בזמן האחרון. נתחיל בכך שבסדרת שאלות לבמאי המשחק, Ashraf Ismail, בחשבון ה-Twitter שלו, קיבלנו מידע מעניין לגבי כל מיני דברים קטנים במשחק. בין היתר, למדנו שהשלב האחרון אליו נוכל להגיע במשחק יהיה 40, שהנשר הנאמן של הגיבור הראשי שלנו לא יהיה החיה היחידה שנוכל להשתמש בה, ונוכל לביית חיות אחרות בעולם המשחק, ושנוכל לשנות את הרגישות בכיוון חץ וקשת.
https://twitter.com/AshrafAIsmail/status/881149171494989824
https://twitter.com/AshrafAIsmail/status/881602618916839426
https://twitter.com/AshrafAIsmail/status/882087295322607619
בנוסף לכך, קיבלנו קצת מידע על מה שנוכל לעשות בעולם המשחק, שבפעם הראשונה בסדרה, בעיקר בשל זמן הפיתוח הארוך במיוחד שלו לאחר ההפסקה הראשונה מאז 2009, בה התחלנו לקבל משחקים מהסדרה באופן שנתי, ילך לכיוון של משחקי תפקידים בעולם פתוח, ולוא דווקא אקשן בלבד.
את המידע הזה קיבלנו מריאיון של אותו במאי שהזכרנו קודם לכן עם האתר GameReactor, שם אמר: "אנחנו נמצאים בערך אלף שנים לפני האירועים של Assassin's Creed הראשון. בטוח שאנחנו משחקים עם זה, ורצינו לא רק ליצור עולם גדול אלא גם לוודא שהוא תמיד ממלא את הצרכים שלכם, תמיד מזכה אתכם על הגילויים שלכם. אנחנו רוצים שאנשים שילכו לדרך הפחות מוכרת לקבל פרסים על הגילוי שלהם, משמעות [לגילוי שלהם], ואנחנו ממלאים את העולם עם דברים כאלה."
"יש לנו הרבה הפתעות שם," המשיך Ismail, "הרבה מהן הם דברים אפשריים, אנחנו משקיעים רבות בלהעביר תוכן אופציונאלי איכותי. הרעיון שמצרים העתיקה מסתורית, שהיא מחוללת את הרגשת ההדהמה הזאת, אנחנו רוצים להרגיש את זה בתוך המשחק. אז, אנחנו יצאנו מהאזור המוכר שלנו כדי לוודא שיש המון תוכן אופציונאלי שתמיד יפתיע את השחקן, יראה איכות, יראה את התוכן הסיפורי שלו, ירא את המשמעות של למה זה המקום בו ה-Brotherhood החלה. אנחנו בהחלט משחקים עם זה, אני רוצה שאנשים ילכו לאיבוד בעולם הזה ויודהמו מהקסם של מצרים העתיקה."
בנוסף לכל אלה, קיבלנו 20 דקות חדשות לגמרי של משחקיות טהורה מהמשחק, כך שתוכלו להסתכל עליהן בזמן שאתם מחכים לשחרור המשחק ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי ב-27 באוקטובר:
מה אתם חושבים על החדשות האחרונות? למה אתם מחכים יותר, לסדרת האנימה או למשחק החדש בסדרה, Assassin’s Creed Origins? ספרו לנו בתגובות.
מי שכתב את הכתבה הזאת ממש הרכיב והוא ממש ממש נחמד ועושה את העבודה שלו כמו שצריך
והוא סופר חתיך
אם אני הייתי המעסיק שלו הייתי נותן לו העלה