כולם לעלות, תחנה הבאה: לונדון! – סיקור המשחק Assassin's Creed Syndicate

האם חברת UBISOFT עשתה משהו שהרבה זמן לא עשתה והקשיבה למעריצים? למדה מהביקורות? חשבה לפני ששיחררה?  הכותר החדש בסדרה – Assassin's creed syndicate מגיע בכל הכוח עם המון תשובות והבטחות ענקיות (כמו כל משחק), משחקיות חדשה, ים של משימות, שיפורים שהיו צריכים מזמן להגיע ורכבות. המון רכבות. תכינו כרטיסים…
ACS_SC_27_E3_SmugglersBoatExplosion_watermark_211577

לא מעט גיימרים (ואני ביניהם) חששו מהפרק החדש בסדרה המהוללת, שידעה עליות ומורדות במשחקים השונים שיצאו ובמיוחד אחרי הקריסה הגדולה שהתחוללה עם UNITY. אז החברים ב-UBISOFT ירדו מהעץ הגבוה שטיפסו עליו וחזרו למקורות – הם הקשיבו לדעת הקהל, התוצאה… אתם מוזמנים לקרוא לבד.

 

השנה: 1868

המיקום: לונדון

התקופה: ויקטוריאנית

מזג האוויר: מעונן חלקית עם סיכוי לגשם מקומי.

 

אז המשחק מתרחש בלונדון של שנת 1868, מסביב מתחוללת לה המהפכה התעשייתית בלב התקופה הויקטוריאנית (על שמה של המלכה ויקטוריה ששלטה באותה תקופה וגם פוגשים בה במהלך המשחק) המתאפיינת בתיעוש, מפעלים עצומים, זיהום מטורף, ילדים עובדים, עוני והבדלי מעמדות מטורפים פועלים פשוטים מאוד שיעשו הכל בשביל פרוטה ועסקנים טמפלרים בעלי מפעלים וכוח שמנצלים את המצב לצד טיפוח כנופיות פשע.

להצלת המצב יוצאים התאומים האססנים ג'ייקוב ואיווי פריי שגדלו על ערכי האססנים שאבא שלהם דאג להנחיל ללא הפסקה (הם דואגים להזכיר את זה ללא הרף). מפת לונדון העצומה בגודלה מחולקת לשישה אזורים – וסטמינסטר, הסטרנד, לונדון העיר, וייטצ'אפל, סאות-וארק ולמבת'. באזורים הללו אנו נשתולל, נילחם באויבים, נציל ילדים, נלך מכות ונתחרה עם כרכרות תוך כדי הקמה וטיפוח של הכנופיה The Rooks או העורבים אם אתם רוצים תרגום חופשי.

Assassin's Creed® Syndicate_20151128050437

let's play mate – משחקיות

המשחקיות ב- Assassin's Creed Syndicate קיבלה שידרוג משמעותי גם מבחינת משחק וגם מבחינת קונספט כללי. בעבר שיחקנו תמיד עם דמות אחת ואולי במצבים מסוימים היינו משחקים לקטע קצר עם דמות אחרת. ב- Assassin's Creed Syndicate אנחנו מקבלים 2 דמויות שמשחקות זה לצד זו בו זמנית ואנחנו יכולים להחליף ביניהן מתי שאנחנו רוצים. למה שנעשה את זה? למה לא? יש לנו 2 סגנונות שכל אחד יכול להחליט מה מתאים לו באותו הרגע. אם בחרתם לשחק עם ג'ייקוב סימן שאתם מעדפים ללכת ראש בראש עם מי שמולכם, בלי להסתתר ובלי עניינים, פשוט לדבר עם הידיים ולפוצץ מה שאפשר. ג'ייקוב שם יותר דגש על מפגשים פיזיים, לחימה אלימה וכוח (כמו ב- Assassin's Creed III ו-Black Flag).

Assassin's Creed® Syndicate_20151105000744

החלטתם ללכת על איווי? סימן שאתם כמוני, התגעגעתם להתגנבות ולחשאיות שכל כך חשובים בסדרת המשחקים הזאת. איווי מתמקדת בפעילות מהצללים, התגנבות, קלילות תנועה והריגות מדויקות ושקטות.

אחד הדברים הטובים (והבודדים) שנולדו ב-UNITY הייתה האפשרות לבחור איך אנחנו רוצים להשלים את המשימה ובאיזו דרך, גם ב-syndicate יש לנו את האופציה הזאת שעובדת נפלא עם…לא משנה איזו דמות אנחנו בוחרים, היא תקבל התייחסות בהתאם וגם תגיב בהתאם, איווי בצורה מחושבת ומאופקת וג'ייקוב  בצורה צינית, הומוריסטית ואפילו בוטה.

אז אחרי שבחרנו עם מי אנחנו רוצים לרוץ בשלב זה הגיע הזמן לצאת לדרך. דבר ראשון ששמים לב זאת השליטה בדמות, במהלך השנים השתנתה השליטה בדמות מספר פעמים ולפעמים היא הייתה קלה ופשוטה ולפעמים מסורבלת, הפעם השליטה הפכה לקלה יותר ובזכותה ה-FLOW והשליטה בפארקור (שעדיין הוא המוטיב המוביל כאן) במהלך המשחק מהיר ומעניין.

ACS_SC_36_E3EvieStealthwmark_211581

דבר נוסף שהוא חדש ומעניין במשחק זה המעבר בין "דמות האזרח" ל-"דמות המתנקש", ממש כמו שאפשר לבחור איזו דמות רוצים לשחק איתה, וזה בהבדל של חבישת הקפוצ'ון ומעבר למצב התגנבות .

לצד הריצות, קפיצות, ודילוגים יש גם את אלמנט הנשק שמתאים באופן מושלם לאווירת המשחק. הבולטים בהם:
* סכין סמויה – את הסכין אין צורך להציג, היא הסממן שמזוהה עם המתנקשים, קוצרת אויבים בחשאיות ובכלל כיפית ALL AROUND. הסכין עברה חידוש ואליה חובר גם ה-GRAPPLE שעוזר לנו לטפס בסופר קלילות (פתאום אין פינה שאי אפשר להגיע אליה), לעבור ממבנה למבנה עם זיפליין מהיר ועוד שלל דברים שימושיים ששווה לגלות לבד.

*אגרופן – המשחק מתאפיין בלא מעט החלפת אגרופים ואין כמו אגרופן להעצמת המכה.

*מקל ההליכה – המקל מכיל בתוכו סכין סמויה נוספת שעוזרת בביצוע הריגות מהירות ויפות לצד רצף מכות מרשים.

*אקדח – כי אי אפשר בלעדיו.

כמו כן יש גם סכינים להטלה, פצצות עשן ורעל שמוכרים לנו ממשחקים קודמים שיחד איתם אפשר לבצע מהלכים מעניינים ומיוחדים.

 

כשהכרתי לראשונה את הנושא של הכרכרות, הרכבות והספינות חשבתי "אני מקווה מאוד assassin's creed לא הפך ל-GTA תקופתי"…כל כך שמחתי שטעיתי. קודם כל הכרכרות, אלמנט חדש ומעניין שעובד טוב גם במעבר ממקום למקום במהירות גבוהה יותר וגם בכל מיני משימות שקשורות בנושא (חטיפה, הגנה וסתם בתור נהג מונית) שהוצמדו לזה – כיפיות בטירוף וכמובן, אין כמו לרדוף אחרי רכבות בלב לונדון  בזמן שעומדים על גג הכרכרה.

Assassin's Creed® Syndicate_20151119234117

נושא הרכבות הוא לדעתי הפתעת השנה. בכל משחק שפגשתי לא ראיתי שימוש הוגן וראוי לנושא הרכבות, ב- syndicate החליטו לקחת את הנושא עד הסוף ולהפוך את זה למוטיב המרכזי במשחק. עם הרכבות אפשר לעשות ועושים את הכל (!) כמו שלא חשבתם, אתם מקימים את בסיס האם בתוך רכבת (כן, כן, יש לכם רכבת משלכם) שאיתה וממנה יוצאים למשימות, אתם חוטפים רכבות, מפוצצים אותן ו…יכולים לצאת לסיור בעיר וליהנות מהעיר המופלאה (שאחפור עליה בהמשך) לונדון.

עם כל התעשייה, המפעלים והכלים העצומים ברחבי העיר יש גם את נהר התמזה, עולם מדהים בפני עצמו. הספינות והסירות ששטות להן שם בצורה מופתית משתלבות טוב מאוד בכל מה שקורה מסביב, בין אם זה כ"דרך מעבר" מצד לצד של הנהר, משימות שקשורות בזריזות ומהירות, בוסים, קרבות אגרוף והתנקשויות ובין אם זה בשביל להפיל מטוסים וצפלינים. הכל קורה ומתרחש מהר מאוד ועל גבי ספינות ששטות על הנה, זה פשוט נהדר!

Assassin's Creed® Syndicate_20151127025418

 

בשביל להיות הטוב ביותר ולהתמודד עם רמת האויבים שגדלה אתם תאלצו לעבוד קשה אבל in a good way. אתם תחפשו תיבות ועוד מליון ואחד דברים נסתרים (כמו בכל משחק בימים אלו), אתם תקחו כל משימה, תצברו כסף ו-XP, תעלו שלבים ואם אתם באמת רוצים לאתגר את עצמכם? תעשו את כל רשימת ה-PERKS. כל זה מוביל אתכם לפיתוח 3 דברים:

הדבר הראשון – את ה-SKILLS שלכם. חזקים יותר, מהירים יותר, אלימים יותר או נסתרים יותר. ג'ייקוב ואיווי מתפתחים במקביל אחד לשנייה, ובשלב מסוים יש לכל אחד מהם SKILLS ייחודיים, לאיווי – התגנבות ולג'ייקוב – פיזיות.

הדבר השני – את הציוד שלכם. כמות ענקית של כלי נשק, בגדים ועוד כל מיני דברים מוצעת לכל שחקן, שניתן לקנות או לייצר עם דברים שאספתם (ברגע שפתחתי את החליפה של אציו – הם קנו אותי) שעוזרים לדמות לפעול יותר טוב.

הדבר השלישי – כנופיה. עוד אחד מהדברים הנפלאים שעובדים טוב במשחק הזה.

במשחקים הקודמים הייתם מגייסים דמויות משנה בגלל הסיפור או בשביל איזו עזרה בהתגנבות, הסחת דעת או התנקשות המונית. ב- syndicate לקחו את זה צעד וחצי קדימה, ככל שאתם מתחזקים ושולטים ביותר אזורים, כך מסתובבים להם בקהל בצורה רנדומלית לחלוטין חברים מכנופיית ה-ROOKS, הכנופייה שלכם. אתם יכולים להיעזר בהם בכל רגע נתון בין אם זה שיילכו איתם, יבצעו משימות איתכם, יילחמו בשבילכם או אפילו ינהגו בשבילכם. במשחק הזה אתם אף פעם לא לבד.acs_sc_63_previews_asylumzipline

אחרי שפיתחתם והתפתחתם אתם יכולים לצאת למשימות. בכל אזור תמצאו כמות מרשימה של משימות שכוללות:

מועדון קרב – לכו מכות ותהיו הכי טובים

מרוצי כרכרות – סעו. מהר.

שדידת כרכרות – תפסו וסעו. מהר.

חטיפה – אתם צריכים להוביל חשוד למעצר ולהחליט אם לעשות את זה בשקט או "לא להשאיר עדים".

מפעלים וילדים – לטמפלרים יש מפעלים שמעבידים ילדים קטנים, בגלל שאתם נשמה גדולה אתם תשביתו את המפעל, תשחררו את הילדים ותעשו את זה מבלי שאף אחד ידע עד שזה יהיה מאוחר מדי.

לצד כל זה (ומיליון הדברים שצריך למצוא\לאסוף) יש את המשימות של הדמויות משנה, דמויות היסטוריות שמשתלבות בסיפור ונותנות לנו עוד שעות של משחק תוך כדי השבחת הנשקים שלנו, השליטה שלנו ועוד לא מעט הפתעות שקשורות גם בסיפור.בין הדמויות ההיסטוריות נפגוש את המלכה ויקטוריה, צ'ארלס דארווין, צ'ארלס דיקנס, אלכסנדר גראהם בל, קארל מרקס ווינסטון צ'רצ'יל ועוד ועוד ועוד. לכל אחת מהדמויות יש מגוון משימות ענק שעושים ברחבי העיר הכוללות את מה שפירטתי רק עם סיפור מעניין וברמות קושי שונות (לעיתים קשה מאוד ולעיתים מביך לאללה).

זוכרים שאמרתי מטוסים, צפלינים ו-ווינסטון צ'רצ'יל? אז זה לא בטעות. כחלק ממשימות הצד הסופר מגוונות יש גם את הקרע בזמן שבפגשנו במשחקים אחרים (והם היו… חביבים), רק שהפעם זה לא רק מפה נוספת או משימה, אלא ממש מיני משחק  שמתרחש באותה לונדון רק בתקופת מלחמת העולם ה-I. אתם תשחקו את לידיה פריי (בת של? נכדה של? לא ממש ידוע) שתפגוש ותעבוד עם צ'רצ'יל, תפוצץ צפלינים ותפיל מטוסים עם תותח נ"מ, תחשוף רשתות של מרגלים ועוד כל כך הרבה דברים משולבי התגנבות ואגרסביות. שורה תחתונה – "משימת צד" שנתפרה בצורה מושלמת, מסופרת היטב ומאתגרת במיוחד!

אני חייב להזהיר, בחלק מהמשימות נשמע צופר אזהרה שדומה מאוד למה שאנחנו מכירים, המלצה –  להיות עם האצבע על כפתור הווליום בשביל למנוע מצבים לא נעימים.

 

Assassin's Creed® Syndicate_20151128041920

הבוסים במשחק מתחלקים ל-2: עלילתיים וסביבתיים.

נתחיל בסביבתיים, אחרי שסיימתם "לנקות"  אזור מסוים תגיעו אל הבוס הנקודתי של אותו אזור, אך בהבדל ממה שאנחנו מכירים, זה לא קרב אחד מול אחד אלא כנופייה נגד כנופייה. כולם הולכים מכות והאחרון שנשאר לעמוד (אתם בד"כ) שולט על האזור ואז הנוכחות של האויבים קטנה משמעותית. חייב לציין שהקרב נגדם לא יותר מדי מאתגר, וברגע שקולטים את הקטע במשחק – מנצחים בקלות.

עכשיו, כל הדברים שסיפרתי לכם עליהם מתחברים לדבר אחד בצורה מושלמת – לסיפור עצמו, למאבק הבלתי פוסק בין האססנים, התאומים לבית פריי והחברים שעוזרים (בל, דארווין, דיקנס וכו') ובין הטמפלרים שיעשו הכל בשביל לשלוט בלונדון, במפעלים ולשמר את המצב הקיים בו רק הם מרוויחים ומכתיבים סדרי עולם בזמן שכל השאר סובלים. בהבדל ממה שהכרנו עד עכשיו אנחנו אמנם נמצאים בשחזור מופלא ומדויק לתקופה הויקטוריאנית, לצד דמויות שהיו שם באותה תקופה, אך הסיפור המרכזי לא נשען על מאורעות גדולים שקרו ואפילו הרשע התורן הוא דמות שהמציאו ולא מישהו אמיתי. כאן הגענו לנקודה שמעט ביאסה אותי, עד עכשיו התרגלנו לסיפורים ודמויות שהם חלק מההיסטוריה שלנו ועלילת המשחק נתפרה בדיוק רב בין שלל הפרטים, כמו עם משפחת בורג'ה, וושינגטון, ריצ'רד לב הארי וסאלח א-דין, נפוליאון ועוד עוד, כשהחברים ב-UBISOFT לקחו את "סיבת המוות" האמיתית או אירוע גדול שהתחולל, שינו מעט זווית והשחילו את הסיפור. בלונדון לצערי זה לא ככה אבל עדיין אחלה סיפור.

Assassin's Creed® Syndicate_20151122015523

בקצרה – ג'ייקוב ואיווי פריי, אחים תאומים שנולדו אל תוך ה-brotherhood של האססנים, מתבקשים ע"י חבר של המשפחה לעזור ולשקם את "הסניף" של האססנים בלונדון ועל הדרך לשחרר אותה מהאחיזה של הטמפלרים. למרות שמועצת החכמים אוסרת עליהם לצאת למשימה – התאומים יוצאים בכל זאת אל עבר לונדון כשלכל אחד רעיון משל עצמו איך להצליח. ג'ייקוב טוען שצריך ללכת ראש בראש עם הטמפלרים ולהפיל את הנבל\טמפלר הראשי – קרופורד סטאריק (Crawford Starrick), איש עסקים מחושב, חד ואכזרי שיעשה הכל בשביל לשמור על כוחו. איווי טוענת שקודם צריך למצוא את ה- Piece of Eden, (טכנולוגיה קדומה  וסופר מתקדמת עם המון כוח) ורק אחר כך לצאת למלחמה. הם מסכימים לעשות את זה במקביל בזמן שהם משחררים אזורים בלונדון ע"י הפלת מפעלים, שחרור מעבדות וכל מה שכבר דיברנו עליו מקודם בזמן שהם בונים ומחזקים כנופייה שהיא כבר על גבול הצבא. ג'ייקוב מתמקד בחקירה אחרי מקום מוצאה של "תרופת פלא" שנמכרת לרוב בין עניי לונדון שממכרת והורגת אנשים, הוא מגלה שהיא קשורה למטרה הסופית שלו לטמפלר הראשי, מר סטאריק וזה מדרבן אותו ואת העם להלחם נגד. באותו הזמן, איווי מטיילת בין הצללים כמו שאססין אמור לעשות (לדבריה), היא מאתרת רמזים שיובילו אותה אל עבר ה- Piece of Eden שמרפא כל פציעה. מכאן – צאו לדרך!

מבחינת המשחקיות ב"הווה", עם כל כמה שאני באופן אישי הייתי רוצה שיחזרו לשלב את העבר וההווה יחדיו כמו עם דזמונד, זה לא ממש קורה. אנו פוגשים דמויות ממשחקים קודמים (שון הייסטינגס ורבקה) בניסיונם לעצור את הטמפלרים ולסכל מזימות, זאת בזמן שאנחנו מטיילים בעבר הרחוק. תסלחו לי שאני לא מפרט על זה יותר מדי מהסיבה שזה הפך להיות כל כך שולי וכמעט חסר חשיבות, במיוחד שכל הפוקוס מופנה אל עבר התאומים פריי. קטעי ה"הווה" הפכו להיות סוג של ברייק קצרצר שאנחנו אפילו לא עושים שם משהו, רק צופים במתרחש.

ACS_SC_32_E3_CharlesDickens_watermarked_211601

כאן ראוי לציין שהסיפור במשחק הוא שיפור משמעותי ממה שפגשנו ב-UNITY , דאגו להשקיע בכל פרט ולראשונה גם במשימות צד, הן כבר לא שטוחות ומהסוג של "צריך לעשות" אלא מהנות ומאתגרות יותר ולפעמים גם מתעלות על הסיפור. מצד שני המשימות של דארווין ודיקנס מרגישות מיותרות ומפוספסות וחבל, כי השימוש שנעשה בדמויות ההיסטוריות האחרות עובד טוב ואפילו מצויין (אלכסנדר גרהם בל הוא הליאונרדו דה וינצ'י החדש) ושם פשוט… פספסו.

כבר הבנו שכל העסק המסובך הזה מתרחש בלונדון, אבל מול עיניכם ניצב המבחן האמיתי של UBISOFT,  אחרי הנפילה הנוראית מבחינת גרפיקה שהם חוו ב-UNITY, המשחק הקודם בסדרה (עם חצי מיליארד באגים בכל פלטפורמה אפשרית + התנצלויות פומביות), הם היו צריכים לעבוד קשה ולהתעלות על כל מה שנראה בעבר, לשפר את המקסימום ובקיצור – להפגיז עד חורמה. אחרי הכל, הם אלו שמציבים רף סופר גבוה בכל פעם לכל חברה אחרת.

בכל אחד מהמשחקים בסדרה UBISOFT ידעה לשחזר בפרטי פרטים את העיר בה אנו משחקים כולל נקודות תיירותיות מוכרות שניתן לזהות בבירור עד היום. כך גם בלונדון של 1868.

assassins-creed-syndicate-ambient-occlusion-002-hbao-plus-ultra

החוויה לעיניים לא נגמרת מהרגע שתתחילו ועד לרגע שתסיימו ותרגישו את הרייקנות הזאת של "מה עושים עכשיו", בין אם תטיילו באזורי הפשע והעוני, תחנות הרכבת המרהיבות, בניין הפרלמנט, או ארמון באקינגהם – לא תוכלו להפסיק לבחון את הסביבה, ליהנות מהשפע שהעיר יכולה להציע ומסגנונות הבנייה שייחודיים לאותו האזור, ההשקעה בפרטים ניכרת עד מאוד ובכל פעם שתעצרו לשנייה (בשביל לקחת שלוק מהקולה) אתם תגלו עוד ועוד פרטים מגניבים, מושקעים ויפים.

FUN FACT – באותה תקופה הכרזות\פוסטרים היו עניין גדול, תעיפו מבט מדי פעם על גדרות או קירות בניין ותבחנו אותם. זה תקף גם לגבי תמונות בתוך בתים.

ואם כבר נגענו בנושא "בתוך הבתים", גם שם השקיעו אקסטרה מחשבה והסיכוי שנפגוש במבנים משוכפלים (כמו ב-UNITY) נמוך מאוד. בנוסף, בכל אחד מהמבנים חשבו באמת על הכל , מרמת מבנה הבית, דרך הריהוט והאנשים שיהיו שם באותו הרגע ועד רמת הג'אנק שיהיה זרוק על הרצפה או הפיתוחים האומנותיים בבתים היותר יוקרתיים.

אחד הדברים הנוספים ששווה להתייחס ואי אפשר לפספס זה ההשקעה בקהל כמו שצריך. אנחנו לא ניתקל יותר בקבוצות דחוסות עד עצומות של אנשים או מישהו בודד ברחוב ענק, אלא ממש בהתנהלות עירונית יותר ריאליסטית והגיונית שעובדת נפלא עם הדמות שאיתה משחקים (לדוג' – קריאות מרחוק), עם המשימה שאתם חלק ממנה ועם כל הברדק שמתחולל כדרך אגב מבפנים ומבחוץ לבנייני לונדון  . המון פעמים מצאתי את עצמי מטייל ברחבי העיר ברגל או בכרכרה או נהנה מנסיעה ברכבת (החלפת זוויות המצלמה – מבריק! פשוט מבריק!) או יוצא לשיט גם במהלך שעות היום וגם בשעות הלילה (משחקי האור\צל\יום\לילה – עשויים פשוט נפלא) וגם התנאי מזג האוויר המשתנים כיאה ללונדון. גם התנועה של הכרכרות בכבישים או של הספינות והסירות בנהר התמזה נעשתה בצורה יפה וחכמה, עומסים ופקקים במקומות מרכזיים ובכלליות – תחושה מושלמת של "אתה תעשה מה שבא לך, לנו יש לאן להגיע".

ACS-media-SS-2-big_202191

את כל זה עוטף פס קול שמבחינתי מקבל תואר מיוחד במינו – "עובד טוב רק במשחק". המוזיקה שנכתבה ע"י אוסטין ווינטורי (Austin Wintory) מעבירה היטב את כל מה שקורה בעיר העגמומית ובהתאם למה שקורה עם הדמות – כך גם המוזיקה בהתאם, שקטה ומלנכולית כשצריך ומהירה ובועטת כשיש משימה או מרדף. הבעיה עם פס הקול זה כמו שאמרתי, מתאים רק למשחק, אם תנסו לשמוע אותו ברקע בזמן שאתם עושים…מה שאתם עושים, אתם עלולים לשקוע בדיכאון קל או מצד שני, להמליץ למורה שלכם מכיתה ח' 3 על הפסקול לטקס יום השואה הקרוב. מעבר למוזיקה, הקולות שנשמעים מסביב, קריאות האנשים, רעש הכרכרות, צופר האוניות וכמובן – צלצול הביג בן, מעבירים תחושה מדהימה של עיר חיה ובועטת, דבר שמבחינתי מאוד חשוב ומוסיף לאווירה הריאליסטית ש-UBISOFT כל כך התאמצה לשמור ולהציג. סחטיין עליכם.

 

בואו נסכם מה היה לנו בשורה או שתיים. UBISOFT בהחלט הצליחה להחיות את המותג assassin's creed עם משחק מלא חיים, מעוצב מדהים, משוחק נפלא, מלא במשימות והפתעות וגם לא מעט EASTER EGGS (כשאתם בתיאטרון, תסתכלו על התמונות שעל הקיר). פס הקול שלו טוב (אבל שוב, רק במהלך המשחק) והסאונד הסביבתי נפלא. המשחקיות שהומצאה מחדש לצד כל האלמנטים שעוזרים לתאומים להתמודד עם המצב הלא פשוט אליו נקלעו מעבירים את הכיפיות של המשחק עד השלב האחרון, ובהחלט תורם לתחושה של "בא לי עוד".

 

 

Assassin 's Creed Syndicate

משחקיות - 10
סאונד - 8
גרפיקה - 10
סיפור - 9
משימות - 9

9.2

מדהים

משחק מדהים, אין רגע משעמם, בהחלט הפתעת השנה

User Rating: 4.17 ( 7 votes)

אודות אבירם צדיקריו

אבירם צדיקריו קופירייטר, גיימר ותיק עם 30 שנות נסיון ויודע דבר או שניים, שאלות במייל, לא בשבת כי אני משלים שעות שינה. לייצירת קשר- [email protected]

השאר\י תגובה