Geoff Goodman המעצב הראשי של Overwatch מדבר על השינויים ל-Bastion
זה ידוע שישנם דמויות ב-Overwatch שלא בדיוק מתאימות לצורת המשחק הייחודית שלו, אחת הדוגמאות הבולטות הן Bastion. במצבו הראשי הוא רובוט עם רובה שלא באמת מועיל או מצליח לעשות איזה שהו נזק לאף אחד, במצבו המשני אם משתמשים בו נכון הוא אולי הכלי הכי חזק במשחק, בעצם במצבו השני הוא הופך להיות SentryGun שיכול להרוג אויבים בשניות ולרפות את עצמו.
ובדיוק בגלל החוסר איזון בדמות הזאת, המעצב הראשי Geoff Goodman דיבר על שינויים שצפויים לצאת בקרוב בעדכון שיישנו את Bastion. את הפוסט המלא תוכלו למצוא כאן באתר הרשמי של המפתחים.
לדבריו של Goodman: "הנה כמה דברים ברמה גבוהה שאנחנו, סביר להניח שנבדוק ב-PTR הבא: מצב Recon – טווח ירי יותר גדול וגודל מחסנית מוגבר, כדי לעזור עם יעילות כללית במצב הראשי.
מצב Sentry – אנחנו מסתכלים על התמקדות במצב זה לתוך יותר של מצב tank-buster ואת barrier-buster, בעוד גם מה שהופך אותו להרגיש פחות אובדניות חייב להשתנות. לשם כך אנו בודקים דברים כאלה ועוד"
Goodman גם דיבר על עוד דברים ומצבים אבל לבסוף אמר שהם עדיין בודקים כל מיני אופציות לדמות וכנראה שינויים לדמות כבר ב-PTR הקרוב.
ספרו לנו האם גם אתם חושבים ש-Bastion צריך לעבור שיפוצים?