אחרי המון דיבורים ומשא ומתן, אושרה התמיכה של ה-PS4 במודים ל-Fallout 4 ול-Elder Scrolls Skyrim: Special Edition, אבל Bethesda מדגישה שיהיו הגבלות על המודים הללו ועל איך שיעבדו.
בערימת ציוצים, Pete Hines מנהל Bethesda הבהיר לנו בדיוק מה יהיו ההגבלות על המודים ב-PS4. הוא אישר שהשחקנים יוכלו ליצור מודים במשחק ובכל הרחבה של המשחק אבל מוד שיכלול תוכן שלא הגיע מהמשחק לא יאושר ולא יהיה ניתן להורדה ב-PS4. הוא גם אישר כי הכנת המודים תדרוש עותק של המשחק ל-PS4 ואם המוד ישתמש בהרחבה – על היוצר/השחקן לקנות את ההרחבה. מודים יהיו זמינים להורדה דרך BNet מהתפריט הראשי של המשחק.
הוא המשיך ואמר ששום מוד לא יגיע עם המשחק מהחנות מכיוון שמודים הם פרי יצירתם של השחקנים, החל מההעלאה והיצירה ועד למשחק של מישהו אחר.
בסך הכל, למרות שזה נשמע מגביל ומעצבן, יש תמיכה במודים ל-PS4 והשחקנים ייאלצו להסתפק בזה.
no. an external asset is something like a piece of art or a sound file that the mod might add that isn't in the game/dlc
— Pete Hines (@DCDeacon) October 14, 2016
mods are created by players. you download them using a Bnet account from inside the game. it's an option on the main menu
— Pete Hines (@DCDeacon) October 13, 2016
anything that only uses/reuses assets from the game or DLC. Open the Creation kit, load the game files, that's what can be in PS4
— Pete Hines (@DCDeacon) October 12, 2016
if you want your mod to use DLC assets, yes. If you don't, then no.
— Pete Hines (@DCDeacon) October 14, 2016
no. that isn't really possible. we don't make mods. fans do. they upload them. they pick the platforms for them.
— Pete Hines (@DCDeacon) October 14, 2016
גרסת ה-Remastered של The Elder Scrolls 5: Skyrim מתוכננת ליציאה ב-28 לאוקטובר 2016 ותהיה זמינה ל-PlayStation 4 ול-Xbox One.