Bethesda, החברה שאחראית ליצירתן של מס' סדרות מוכרות בתחום כמו The Elder Scrolls, חלק מסדרת Fallout ועוד, שיתפה בריאיון מעט ממחשבותיה על הגרפיקה במשחקיה האחרונים ותכנוניה במשחקיה העתידיים.
בשנה שעברה, Bethesda שחררה את הכותר החדש בסדרת Fallout 4 – Fallout. גרפיקת המשחק לא הייתה מהמתקדמות ביותר בתחום ולעומת משחקים אחרים שיצאו לצידו, Fallout 4 נראה פחות מרשים. כמובן שהמשחק בהחלט נראה מעולה, אבל תמיד יש ציפייה שחברה תשאף לטוב ביותר שהיא יכולה.
פיט היינס, בכיר בחברה, דיבר בריאיון על כך ש-Bethesda הייתה שמחה להפוך את הגרפיקה במשחקיה ליותר עכשווית ומתקדמת, אך היא לא מוכנה שהגרפיקה תקודם על חשבון האינטראקציה והמשחקיות שבמשחקיה. הוא אמר שהחברה בהחלט רוצה שמשחקיה יראו טוב ככל האפשר בהקשר למה שהם עושים, וזה ליצור עולמות מסיביים עם אינטראקציה. הוא נתן לדוגמה שולחן, שהחברה רוצה שהוא יהיה הרבה יותר מסתם טקסטורות שנראות מעולה אלא משהו שבאמת אפשר יהיה לעשות איתו משהו.
בסופו של דבר, החברה הבהירה שהם לא מוכנים להתפשר על החזון שלהם על איך אמורים לשחק במשחק רק כדי לגרום לו להיראות טוב יותר מבחינה גרפית.
מה אתם חושבים על החזון של Bethesda, שלפיו היא מאמינה שעדיף עולם אינטראקטיבי ומלא תוכן מאשר משחק הנראה מעולה ? האם אתם מסכימים עם זה ? ספרו לנו בתגובות.