Bethesda

Bethesda משתפת מעט את דעתה על גרפיקת משחקיה

Bethesda, החברה שאחראית ליצירתן של מס' סדרות מוכרות בתחום כמו The Elder Scrolls, חלק מסדרת Fallout ועוד, שיתפה בריאיון מעט ממחשבותיה על הגרפיקה במשחקיה האחרונים ותכנוניה במשחקיה העתידיים.

בשנה שעברה, Bethesda שחררה את הכותר החדש בסדרת Fallout 4 – Fallout. גרפיקת המשחק לא הייתה מהמתקדמות ביותר בתחום ולעומת משחקים אחרים שיצאו לצידו, Fallout 4 נראה פחות מרשים. כמובן שהמשחק בהחלט נראה מעולה, אבל תמיד יש ציפייה שחברה תשאף לטוב ביותר שהיא יכולה.

Fallout 4 Automatron-Screen

פיט היינס, בכיר בחברה, דיבר בריאיון על כך ש-Bethesda הייתה שמחה להפוך את הגרפיקה במשחקיה ליותר עכשווית ומתקדמת, אך היא לא מוכנה שהגרפיקה תקודם על חשבון האינטראקציה והמשחקיות שבמשחקיה. הוא אמר שהחברה בהחלט רוצה שמשחקיה יראו טוב ככל האפשר בהקשר למה שהם עושים, וזה ליצור עולמות מסיביים עם אינטראקציה. הוא נתן לדוגמה שולחן, שהחברה רוצה שהוא יהיה הרבה יותר מסתם טקסטורות שנראות מעולה אלא משהו שבאמת אפשר יהיה לעשות איתו משהו.

הולך למצוא את מי שהחליט את ההחלטה הזאת!

בסופו של דבר, החברה הבהירה שהם לא מוכנים להתפשר על החזון שלהם על איך אמורים לשחק במשחק רק כדי לגרום לו להיראות טוב יותר מבחינה גרפית.
מה אתם חושבים על החזון של Bethesda, שלפיו היא מאמינה שעדיף עולם אינטראקטיבי ומלא תוכן מאשר משחק הנראה מעולה ? האם אתם מסכימים עם זה ? ספרו לנו בתגובות.

אודות דוד בוסקילה

אני דוד בוסקילה, בן 16, מתכנת, משחק מאז 2007, בעל הקונסולות PS3 & PS4 (ו-PS2 לשעבר), חולה על סדרת Assassin's Creed ואוהב לשחק Rainbow Six: Siege עם הסקוואד התותח שלי.

השאר\י תגובה