Respawn Entertainment ו-Muiltiplay הכריזו על שיתוף פעולה ביניהן כדי לספק תמיכה בשרתים ייעודיים ברחבי העולם במשחק החדש של Respawn, שהוא Titanfall 2.
למי שלא יודע, Multiplay משתמשת ברשת של ספקי שרתים ייעודיים יחד עם ספקי שירותי ענן (כמו הפרויקטים של Google, Microsoft ו-Amazon), שיאפשרו לתמיכה נרחבת יותר בשרתים של Titanfall 2 ברחבי העולם, שתהיה תמיכה הרבה יותר טובה מהתמיכה שהייתה במשחק הקודם בסדרה, מאחר והשרתים שלו הסתמכו אך ורק על שירות ה-Azure ש-Microsoft מציעה.
המפתח הראשי ב-Respawn, ג'ון שירינג, הצהיר כי "ההשקה של המשחק הזה תהיה גדולה וטובה יותר מהמשחק הקודם, ומה שבאמת חשוב לי הוא שהמשחק יעבוד. אנחנו רצינו לוודא שיש לנו כמות מטורפת של מדרגיות וסמכות, ולשם כך אנחנו עושים את שיתוף הפעולה הזה עם Multiplay כי יש להם נסיון רב בתחזוקת רתי משחקים ומוצרים מתוחכמים שיכולים לתת לנו להתמקד על יצירת משחקים. אנחנו עבדנו באופן מאוד קרוב עם Multiplay כדי לוודא שאנחנו מנצלים כמה שיותר שרתים יחד בכל אזור שבו המשחק ימכר".
Titanfall 2 יצא ב-28 באוקטובר עבור המחשב האישי בפלטפורמת Origin, עבור קונסולת ה-PlayStation 4 וקונסולת ה-Xbox One.