Michel Ancel, מדבר על Beyond Good & Evil 2 ומסביר עוד כמה זמן יש לנו לחכות ולמה זה שווה.
בראיון ל-Kotaku אמר Michel Ancel (היוצר של Beyond Good & Evil 2) שהוא והצוות עובדים על פרק המשך מאז Rayman Legends, הוא הזהיר שיש עדיין דרך ארוכה עד לשחרור והמשחק צריך להיות עדיין "יותר קונקרטי" לפני החשיפה המלאה"
Beyond Good & Evil 2 הוכרז לראשונה ב-2008 ונעלם מאז עד ספטמבר 2016 שבו Ancel התחיל לבחון את המשחק בכך שהעלה תמונות שלו לאינסטגרם, לפני ההכרזה המחודשת הרשמית אשר התרחשה באוקטובר. "זה לא גימיק אבל ישנה דרך עד שנוכל לומר 'תראה המשחק קיים' אבל אנחנו יכולים לעשות את זה".
Ancel כבר הסביר למה הפיתוח של המשחק לוקח כל כך הרבה זמן והאשים את המוגבלות הטכנולוגית. לדבריו: "היתה לנו שאלה גדולה שהיא כל כך גדולה שלא יכולנו לדעת את התשובה, בגלל ששום מנוע פיזי לא יכול להתמודד עם ממדים ומהירות כאלה. זה כאילו אם אף מנוע לא יכול להתמודד עם זה איך נוכל להשיג את זה?"
"זה משוגע וקשה להסביר לאנשים כמה טכני זה לעשות משחק. עכשיו זה כבר לא על דברים פשוטים ורדודים. זה על מיליונים של דמויות מחשביות, חלליות מתפוצצות ועל כוכב לכת ענק" אמר Ancel.
לסיכום נראה כאילו Beyond Good & Evil 2 רחוק מלהיות משהוא ממשי ממש כמו חלום אבל אנו מקווים ש-Ancel וצוותו יוכלו להגיע לתוצאה שהם רוצים. ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על העניין?