דקה לשנה. זה מה שאנחנו מקבלים מהסרטון החדש שמדגים את מנוע המשחק של Beyond Good & Evil 2. דקה אחת של סרטון לכל שנה שהמתנו למשחק הזה. האם זה מספיק? ממש לא. האם זה נהדר וגורם לי לקפצץ באושר כמו ילד בן 5 בתוך בריכה של ביצי קינדר? לגמרי כן.
אחרי שנחשף באופן מפתיע בתערוכת E3 האחרונה, Beyond Good & Evil 2 השאיר את הגיימרים בעולם עם הרבה שאלות ומעט מאוד תשובות. אחת השאלות החשובות ביותר היא "איך לעזאזל אמור המשחק הזה לעבוד?". החזון של מישל אנסל (Michel Ancel), יוצר המשחק, הוא שאפתני בצורה יוצאת דופן שכמעט ולא ראינו עד היום, וקשה להאמין שמשהו בסדר גודל כמו שהוא מתאר יכול לעבוד. כדי להוכיח לכולם שהם טועים ושהאיש שהביא לנו את סדרת Rayman ואת Beyond Good & Evil הראשון אכן מתכוון לעמוד בכל ההצהרות הבומבסטיות שלו מציג לנו אנסל סרטון של כ-15 דקות במנוע המשחק החדש עליו עובד צוות הפיתוח של המשחק כבר שלוש שנים.
בסרטון אפשר לראות בעיקר את סדרי הגודל עליהם מדובר. השחקן אומנם שולט בדמות אחת ספציפית (במקרה שלנו – הקוף עם הפה המלוכלך שהיה בטריילר החשיפה של המשחק), אבל מהר מאוד המצלמה, יחד עם שאר המנוע, עושה זום-אאוט כדי להבהיר לנו שמדובר בדמות קטנה, על חללית קצת פחות קטנה, שמרחפת ליד פסל גדול, שנמצא בעיר על כוכב שבעצמו הוא רק חלק מגלקסיה שלמה. העובדה שהשחקן הוא רק גרגר אבק קטן מעולם לא נראתה מבטיחה כל כך.
הסרטון מדגים עוד מיכולות המשחק, כמו מעברי לילה ויום, שינויי אקלים ואפילו מנוע הרס דינאמי. כל זה ב-15 דקות שבהן אנסל גורם לנו, האנשים שחיכו למשחק הזה כבר כמעט 15 שנה, להרגיש שאולי היה שווה את זה. מישל, גורלנו בידיך. בבקשה אל תאכזב.