אני משתמש במחשב הנייד שלי להכל, אין לי דבר אחר. הוא שימושי להמון דברים, אך לא להרצת משחקים שדורשים יכולות גרפיות גבוהות והרצת המון מידע. מצב זה מצד אחד מבאס, אך מצד שני מוביל אותי אל המשחקים שלא רואים כל יום, המשחקים המעניינים והמיוחדים האלה שלא דורשים הרבה מהמחשב שלכם, שכנראה הייתם מפספסים אותם לבד. הרשו לי להכיר לכם את Blast Brawl 2: Bloody Boogaloo.
מבט מעל:
זוכרים את המשחקים שהייתם פשוט נכנסים אליהם, לא חושבים יותר מדי ומשחקים? Blast Brawl 2 מביא את הקונספט הזה במיטבו. Blast Brawl 2: Bloody Boogaloo הינו משחק ארקייד סטייל "shoot em up" אשר בו אתם צריכים להתמודד עם גלים של אוייבים שמגיעים אליכם, וכמובן להרוג את כולם. יש רק קאץ' אחד מעניין – דרושה פגיעה אחת כי להרוג את האויב, ומנגד, דרושה פגיעה אחת כדי להרוג אתכם. מבנה המשחק בנוי כך שאחרי כל גל שעברתם בהצלחה קיבלתם עוד פסילה אחת.
גרפיקה:
כיום לרוב הגרפיקה נמדדת בשאלה כמה המשחק נראה טוב וריאליסטי.במשחקי דו מימד מצויירים אין את האלמנט הזה. במשחקי דו מימד מבחינתי הגרפיקה נמדדת עם הרגש והתחושות שהיא נותנת לי, משהו שקצת קשה להסביר. הדוגמא הכי טובה לכך היא Mark Of The Ninja, ששם מוצגת גרפיקה דו ממדית עוצרת נשימה, אנימציות חלקות ומדהימות שגורמות לך פשוט להרגיש נפלא עם עצמך. הלוואי והייתי יכול להגיד זאת גם על המשחק הזה, שבו הגרפיקה היא נחמדה בסך הכל, אך לא מעבירה באמת משהו מעבר לזה.
משחקיות:
המשחקיות של Blast Brawl 2 היא מאוד מיוחדת. נתחיל מהעובדה שהמשחק פשוט כיף, מעביר את הזמן מאוד טוב והוא זורם בקצב מהיר מאוד כך שאתה לא נשאר משועמם. ישנן כמה דמויות אשר לכל אחת דרך מלחמה משלה ונשק שבו היא משתמשת. מתחילים עם שתי דמויות פתוחות והשאר נעולות, אשר אותן פותחים בעזרת "כסף" שמקבלים תוך כדי המשחק. ישנו גם לחצן "כח מיוחד" אשר גורם לכך שנשתמש בנשק מיוחד, או יכולת מיוחדת, אשר משתנה מדמות לדמות.
ישנן כמה מפות, שבכל אחת מהן ישנם אויבים שונים כך שיש משחק מגוון גם מהצד הזה. הבעיה היא שכמה שהמשחק מהנה, הוא ממצה את עצמו די מהר כיוון שהוא לא מתקדם לשום מקום. קל מאוד לפתוח את שאר הדמויות ואחרי קצת זמן שיורים באויבים די ממצים את העניין. ישנו גם מוד מולטיפלייר אך לא מצאתי בו שחקים, ולצערי הרב אין אפילו סוג של Story Mode, שיהיה אפשר להתקדם בו משלב לשלב. אין שדרוגי נשקים או יכולות מיוחדות לדמויות.
מבחינת הקושי, ללא ספק המשחק מאתגר מאוד. המציאות של הריגה במכה אחת גורמת לכם להתאמן על כך שלא יפגעו בכם בכלל, לכל דמות יש את היתרונות והחסרונות שלה, ולכן עם כל דמות צריך לשחק לא מעט כדי להבין את המהלכים שלה ולהגיע איתה לרמה גבוהה. ככל שמגיעים לשלבים יותר גבוהים במשחק, כך האויבים נהיים יותר מסובכים. רמות הקושי שונות ממפה למפה(לפחות כך אני הרגשתי כאשר שיחקתי).
בשורה התחתונה: המשחק מצד אחד כיף, אך מצד שני, לא גורם לך לרצות לשחק בו שוב, וזהו חסרון גדול.
סאונד:
כאשר מגיעים לנושא הסאונד, מופתעים לטובה. במשחק ישנם המון שירים שונים מאומנים שונים. השירים הם בסגנון קלאסי של משחקי ארקייד, והם עוזרים להעביר את חווית המשחק בכיף.
אני רוצה לציין שנוצר קשר עם יוצר המשחק, דיברתי איתו על כל הנקודות הללו. לדבריו הוא הולך לשדרג את המשחק באופן קבוע, להוסיף עוד מפות ושחקנים. נוסף על כך הוא אמר גם שישקול להוסיף גם מוד של סיפור למשחק, בהתניה בהצלחתו, אך הוא אמר שייתכן שהוא לא יוכל לעשות זאת.
בשורה התחתונה
גרפיקה - 7
משחקיות - 8
סאונד - 8
7.7
נחמד
בשורה התחתונה: המשחק מצד אחד כיף, אך מצד שני, לא גורם לך לרצות לשחק בו שוב, וזהו חסרון גדול. הוא נחמד מאוד להעביר את הזמן, אך לא יותר מזה. אולי אם אתם רוכשים כמה אנשים בבת אחת תוכלו לשחק כמה אנשים ולהעצים את חווית המשחק