בליזארד: "Heroes of the Storm מספיק ייחודי בשביל להתמודד עם שאר ה-MOBA

heroes-02.0_cinema_720.0

 

ז'אנר ה-MOBA כיום מאוד חזק בשוק הגיימינג, ובשביל להוציא משחק שיתמודד עם ענקי ה-MOBA צריך לעשות לא מעט. האם Blizzard יצליחו להתמודד עם זה?

במהלך אירוע ה-Blizzcon, אחד ממפתחי המשחק ב-Blizzard טען כי הוא סבור ש-Heroes of the Storm מספיק שונה ומיוחד בשביל להתחרות במשחקים הענקיים שכרגע שולטים בז'אנר ה-MOBA – הלא הם Dota 2 ו-League of Legends. 

"כמעט כל משחק שאי פעם שחררנו עמד במצב שבו יש עוד הרבה משחקים בז'אנר שלו. כאשר שיחררנו את Starcraft ו-Warcraft היו בשוק הרבה משחקי אסטרגטגיה מוצלחים, אך בכל זאת הם הצליחו למצוא את מקומם בשוק ואף לשלוט בו, כך גם עם World of Warcraft. אבל יש עוד הרבה מכניקות שאנחנו צריכים לאמץ, אנחנו שואפים לספק למשחקיות של Heroes of the Storm אלמנטים חדשים ומעניינים".

Blizzard הפגינו הרבה ביטחון ב-Heroes of the Storm בעיקר בגלל שדה הקרב שלו, שמאפשר לשחקנים חופש לחשוב על טקטיקות ואסטרטגיות ומגוונות. Blizzard ציינו כדוגמה את האפשרות למצוא אוצר במהלך ההמשחק שבעזרתו השחקנים יוכלו לזכות בתמיכה מפיראט עוצמתי. דוגמה נוספת היא האפשרות לכבוש 2 מקדשים אשר נמצאים במפה ובכך להפוך את אחד השחקנים בקבוצה ל-"Dragon Knight".

כששאלו אותם האם הם מפחדים ממשחקים כמו Dota 2 ו-League of Legends, הם השיבו: "אנחנו לא דואגים יותר מדי משאר המשחקים בתעשייה. כרגע המטרה שלנו היא ליצור משחק מהנה וטוב".

אודות ליאב

השאר\י תגובה