כנראה שרובכם מכירים, או שמעתם מתי שהוא על הסופרבול (SuperBowl) האמריקאי, ועל אגדות הפרסומות המפורסמות המופיעות בין משחקיה. לאלו שלא שמעו עליו, הסופרבול הוא סדרת משחקי פוטבול אמריקאים (לא כדורגל, פוטבול), והוא אחד האירועים הנצפים ביותר של הטלוויזיה האמריקאית. בשל אחוזי הצפייה הגבוהים הללו, מחיר שידור פרסומת באחת מההפסקות בין המשחקים יכולה לעלות על מיליוני דולרים, וחברות גדולות בעולם מוכנות לשלם את המחיר הזה לחשיפה גדולה לקהל האמריקאי.
לכן לא פלא שחברת GearBox, המפתחת את סדרת משחקי Borderlands, תחליט לשדר פרסומת מיוחדת כדי לפרסם את האוסף החדש שלהם- Borderlands: The Handsome Collection. אך במקום זאת, החליטה לעשות זאת בדרך קצת שונה, על ידי שחרור פרסומת "לא גמורה" ל-YouTube. הפרסומת מציגה את הבובה החדשה של Claptrap, אחת מהדמויות האייקוניות של המשחק, הנמכרת ביחד עם גרסה מיוחדת של ה-Handsome Collection, בצורה די… איך להגיד, מוזרה. ראו בעצמכם:
Borderlands: The Handsome Collection ייצא ב-27 לחודש מרץ, השנה, למערכות ה-PS4 ו-Xbox One, והינו כולל את שני המשחקים האחרונים בסדרה, ובנוסף אליהם את כל ההרחבות השונות שייצאו אליהם. הגרסה המיוחדת המפורסמת בפרסומת זו כוללת בובת Claptrap בשלט רחוק, ועוד כמה בונוסים שונים, את גרסה זו ניתן לקנות כאן.
מה אתם חושבים על הפרסומת המוזרה? הייתם קונים את הבובה ואת הגרסה המיוחדת? ספרו לנו הכל בתגובות!
רוצים לקנות את שאר משחקי הסדרה למחשבכם האישי במחיר הזול ביותר? רוצו ל-CDKeyHouse וקבלו מאיתנו קוד הנחה נוספת: PCGalaxy.