טריילר חדש חושף בפנינו את השימוש והיתרונות של מכניקת ה-“Brave” וה-“Default”
Bravely Default 2 הוא ההמשך לאחד המשחקים היותר קלאסיים שחברת Square Enix שיחררה בשנים האחרונות. המשחק הראשון היה משחק פשוט במהות שלו, אבל עם 2 מכניקות מעניינות, אחת שנגעה בסיפור ואחת במשחקיות. הוא קיבל ציונים גבוהים והרבה החשיבו אותו כמשחק תפקידים מוצלח עד כדי שהוא אף הוגדר על ידי חלק כ"כותר" בסדרת Final Fantasy.
המכניקה המרכזית של המשחקים האלו היא מערכת ה-“Brave” וה-“Default” שניתנת לשימוש במהלך הקרב. Default מאפשר לדמות לאגור נקודה אחת כל תור, וזהו מהלך הגנתי אשר גם יגרום לה לספוג פחות נזק עד התור הבא שלה. הנקודות האלו משומשות עבור Brave, וזאת באמת לב המכניקה. על ידי שימוש בנקודות שנצברו, הדמויות יכולות לבצע עד 4 מהלכים בתור אחד במקום מהלך בודד, מה שיכול להוביל לקומבואים הרסניים או לריפויים עוצמתיים. אבל יש מחיר, כי ניתן להשתמש ב-Brave גם אם אין לנו מספיק נקודות, במחיר שהדמות שלנו לא תוכל לפעול עד שהנקודות שלה יחזור ל-0, עם נקודה אחת שהיא מקבלת חזרה על כל תור שהיא מפספסת. טריילר חדש ששוחרר מעניק גם הסבר עמוק יותר על המערכת, יחד עם הדגמה חיה שלה בקרב. זה אולי נשמע מסובך, אבל קחו את זה ממישהו ששיחק במשחק הראשון, זוהי מערכת מהנה להפליא ואני רק מחכה לראות איזה שינויים המשחק השני ייתן לנו מהראשון.
Bravely Default 2 מגיע אקסקלוסיבית עבור ה-Switch ב-26 בפברואר אחרי שהוא נדחה מהשיחרור המתוכנן שלו ב-2020.