זה קרה לפני יותר מעשור, שהסטודיו הקטן בשם Bungie שיחרר את המשחק "Halo: Combat Evolved" וכבש את לב השחקנים. כיום, Bungie עובדים על משחק משלהם תחת Activision בשם "Destiny".
כאשר Bungie התחילו את הפיתוח של Destiny, הם הודו שהם הסתכלו על משחקי Halo שהם פיתחו בעצמם על מנת לקבל השראה. אך לפי מה שאריק אוסבורן סיפר ל-IGN במהלך ראיון איתם, התגלה כי הם מפחדים ש-Destiny יהפוך לעוד משחק יריות בסגנון מדע בדיוני שכולם יתבלבלו בינו לבין Halo. לפיכך, Bungie החליטו לקחת עם Destiny כיוון קצת שונה.
אוסבורן סיפר: "המעצבים שלנו ניסו לדחוף כמה שיותר רחוק מז'אנר המד"ב. חשבנו 'איך נוכל לעשות את Destiny שונה באופן קיצוני כל כך'. כאן עלה לנו ז'אנר הפנטזיה. כן כן, הז'אנר הזה שברוב המקרים משלב איתו חרבות, דרקונים ומכשפים. אך ככל שעבדנו על זה והעלנו רעיונות חדשים, הבנו כמה שאנחנו יכולים לקחת את ז'אנר הפנטזיה ולשלב אותו יחד עם המד"ב".
Bungie מאוד פחדו ש-Destiny בסופו של דבר יהיה משעמם ולא חדשני, ולכן הם החליטו לקחת כיוון שונה מכמעט כל משחקי ה-FPS שראינו עד היום. אף על פי שהמעריצים הביעו תמיכה ברעיון הזה, היה נראה כאילו Destiny הוא בעצם משחק MMO. למען האמת, די קל לעשות את הקישור הזה, בדרך שבה Destiny הוצג היה אפשר להבחין במשחק MMO, אבל Bungie מעולם לא היללו את המשחקים האלו. לטענתם, הסיבה לכך ש-Bungie לא "מתים" על ז'אנר ה-MMO היא בגלל הסטיגמה – כאשר משהו אומר "MMO" המילה הראשונה שתעלה למרבית הגיימרים בעולם היא "תשלום חודשי" או משהו כזה, ו-Bungie מאוד נוגדים את השיטות של משחקי ה-MMO.
נכון לעכשיו, מתוכננת גרסת Beta סגורה ל-Destiny שתצא לדרך בפברואר הקרוב. אך לאחר מה שקרה עם שחרור GTA Online בחודש הקודם, העומס הכבד שחוו השרתים של רוקסטר ואינספור התקלות, Bungie למדו מהטעות ולכן Destiny לא ישוחרר ישר אחרי הבטא. אוסבורן ציין על כך: "קשה להאשים את GTA, אחרי הכל 10 מיליון שחקנים ניסו להדחף לשרתים של המשחק יחדיו". אבל כולנו יודעים שלא משנה כמה Bungie יהיו מוכנים ומצויידים היטיב לקראת השקת Destiny, תמיד יהיו בעיות.
Destiny צפוי לצאת באביב 2014 לקונסולות הדור הנוכחי, Xbox 360 ו-PS3 וכמו כן לקונסולות הדור הבא, Xbox One ו-PS4.
אם אתם רוצים לראות כיצד Destiny נראה על פני השטח, תעיפו מבט בגיימפליי שהתפרסם ב-E3 האחרון.