למרות ש-Call Of Duty היא סדרה ותיקה, Call Of Duty Infinite Warfare הולכת להציג קונספט די חדשני מבחינתה. לראשונה, היא הופכת להפיק משחק מדע בדיוני לחלוטין והמשחקיות עוברת לחלל.
בראיון ל-Polygon, הבמאי Taylor Kurosaki והכותב הראשי Brian Bloom גילו שהסביבה החדשה הולכת להיות מאוד מלחיצה עבור הדמויות במשחק. "החלל מציג לחץ גדול יותר על הדמויות שלנו בהשוואה לזירת קרב אחרת," אמר Kurosaki. "בחלל, אין כבידה… [ו]אין אטומספרה שניתן לנשום בה. קחו את המלחמות הנוראות של העולם ושימו אותן בסביבה שבה אי אפשר לנשום ואתם מעופפים."
"הדמויות נזרקות לתוך קופליקט[ים] ופותרים את אותם הקונפליקטים," הוסיף Bloom. "זה לא לגבי החזקות ידיים כפולות או משולשות, וסוכנים כפולים או משולשים, וצ'יפים במוח שלכם ולהיות לוחם זומבים. זה סיפור שמציג את המשקל הכבד של בחירות שונות."
עושה רושם שהמפתחים של Call Of Duty Infinite Warfare מנסים להכניס אלמנט פסיכולוגי לקמפיין, מה שגם מהווה משהו חדש לסדרה. נשאר לראות איך זה יבוא לידי ביטוי במשחק שידוע בעיקר בתסריט ליניארי ודגש על סצנות אקשן.
המשחק יצא למחשב, Xbox One ול-PlayStation 4 ב-4 בנובמבר השנה.