שהמפתחים של Call Of Duty Infinite Warfare הודיעו שהמשחק יקרה בעתיד הרחוק, הרבה גיימרים הרימו גבה והתאכזבו כי הם ציפו שאולי תהיה פה חזרה למקורות, אלה שעשו את הסדרה למה שהיא, אלה שהביאו גם להצלחתה חסרת התקדים. במקום זה קיבלנו שוטר עתידני, מהבוץ של מלחמת השנייה הגענו לקרבות ריחוף בחלל בין חלליות בדיוניות. בראיון לאחרונה, סיפר Tomas Szakolczay, האמן המוביל של קונספט המשחק ש-Infinity Ward בכלל לא כיוונו למשחק שהוא מדע בדיוני, הם דווקא חשבו על כיוון של מלחמת העולם השניה: "לא רצינו שהתפאורה של החלל תהיה הפוקוס של המשחק, רצינו לשדר תחושה כמו ששידרנו במשחקים הקודמים שלנו שהתמקדו במלחמת העולם השניה, כלומר הקרבות הקשים, אחוות הלוחמים, פיתוח הגיבור והדמויות השונות וכדומה. כל זה, אבל בחלל. במלחמת העולם השנייה, היה אויב ברור ורצינו להביא את זה למשחק הזה."
אז מה אתם אומרים? אולי באמת מצפה לנו קמפיין מעניין סטייל המשחקים הראשונים בסדרה?
Call Of Duty Infinite Warfare יצא למחשב, ל-Xbox One ול-Playstation 4 ב-4 בנובמבר.