המשחק עושה את הקפיצה מה-VR אל הקהל היותר רחב ונותן לנו את הסיפור אשר התרחש לפני המשחק Remnant: From the Ashes
Chronos: Before the Ashes מקדים לנו סיפורית את אירועי המשחק Remnant: From the Ashes. המשחק Remnant, אשר שוחרר ב-2016, לקח את נוסחת ה-Souls Like והפך אותה למשהו מעט שונה עם התמקדות בכלי ירי שונים במקום מערכת הקרב הפיזית היותר מוכרת של התת ז'אנר הזה. המשחק פותח על ידי חברת Gunfire Games ופורסם על ידי THQ Nordic, והוא מחזיר אותנו לשורשי הז'אנר עם מערכת קרב פיזית אשר משלבת סוגים שונים של שיריונות, נשקים, ומגנים. קסם גם משחק תפקיד חשוב עם מגוון קסמים לשימוש נרחב שיעזרו לשחקנים להתמודד עם המבוך, מקום מסתורי שעלינו לחקור על מנת להבין את מטרתו ולהשמיד את הדרקון ששוכן בליבו.
יחד עם כל המערכות האלו, המערכת שאולי הכי מעניינת אותי היא מערכת הזמן. כל כישלון ומוות במהלך המשחק יראה את השחקנים עפים החוצה מהמבוך, וחוזרים שנה לאחר מכן לנסות שוב. ככל שהזמן מתקדם, זה ישתקף בדמות שלנו. לא רק שהיא תיראה מבוגרת יותר עם השנים, היא גם תנוע לאט יותר ויותר כיאה לאדם מבוגר יותר, אבל עם הגיל מגיע גם הניסיון. ניסיון זה ישתקף בקסמים שלנו, אשר יהפכו להיות יותר ויותר עוצמתיים ככל שהשנים יעברו. המערכת איזון הזאת נשמעת לי מרתקת, ואני כנראה אתן למשחק סיבוב על ה-Switch שלי בעצמי.
Chronos: Before the Ashes זמין היום עבור ה-Xbox One, Switch, PlayStation 4 ולמחשב האישי.