בשבוע שעבר, הסקנו מרשומת עבודה באתר החברה Sledgehammer Games, המפתחת של כמה ממשחקי Call of Duty האחרונים, שהמשחק השנתי של 2017 יתמקד יותר במשחקיות שתיצור חוויות מהירות שמשתנות משנייה לשנייה. עכשיו, קיבלנו מידע נוסף מרשומת עבודה אחרת באתר החברה, שרומזת על רמת הגרפיקה שהחברה מצפה להשיג עם המשחק הבא.
באתר נרשם שהחברה מחפשת מישהו "שחישל את יצירותיו לחדות כלהב, ובעל מוסר איכות ייצור גבוה" ושיכול "ליצור טקסטורות וחומרים מציאותיים מהדור הבא, שיושמשו באכיטקטורה ובסביבה." אחת מהחובות שמוזכרות לתפקיד, הוא "לעצב חתיכות מהסט ואבזירים מציאותיים, מודולרים, ואורגנים שיושמשו במגוון רחב של סביבות."
נדמה שמדובר בדברים הרגילים שכל צוות פיתוח משחקי AAA צריך בתעשיה, אבל אפשר לראות שהחברה שמה דגש מאוד כבד על ערך הגרפיקה והנראות של המשחק ואני מאוד מקווה שאולי הפעם, זה ישפיע כמה שפחות על המשחקיות.
מה אתם חושבים? האם אתם תוכלו להתקבל לתפקיד? האם ההתמקדות בגרפיקה של Sledgehammer Games מוצדקת, או שעליהם להתמקד בדברים אחרים? ספרו לנו בתגובות.