לפי דבריו של המעצב הראשי של המשחק Battlefield 1, בכל משחק הם מנסים לחדש משהו והפעם זה הגיע בצורה של שינוי מצב המשחק Conquest. במשחקי Battlefield קודמים המערכת עבדה ככה שאם הקבוצה שלך מחזיקה ברוב הנקודות, הנקודות של הקבוצה השנייה יורדים, וכל פעם שאתם הורגים, נקודה אחד של הקבוצה הנגדית יורדת. מערכת זו יצרה שילוב טוב של PTFO (או Play The F-ing Objective) לבין אנשים שרוצים לרוץ במפה וסתם להרוג, ככה כל אחד השפיע.
מערכת ה-Conquest במשחק Battlefield 1 הייתה קצת שונה והציגה כמה בעיות. 1- המערכת עבדה על צבירת נקודות של הקבוצה שלכם ולא של הורדת הנקודות של הקבוצה היריבה, אז בעצם כשאתם שולטים ברוב הנקודות אתם לא מורידים לקבוצה השנייה כרטיסים 2- בגלל הסיבה הראשונה שציינתי, כאשר אתם הורגים יריב אין לזה שום השפעה על הנקודות שלכם או של היריב שלכם וזה יוצר שתי בעיות, הראשונה היא שהחייאות הרבה פחות משפיעות כי אתם יכולים למות כמה שבא לכם ולא תהיה לזה השפעה, והשנייה היא שאנשים לא יכולים לרוץ במפה וסתם להרוג אנשים כי הם לא יעזרו לקבוצה, מה שבעצם מכריחים אותך לשחק את ה-Objective ואתם לא יכולים לשחק איך שאתם רוציםה. 3- זמן סיבוב מוגבל ל-20 דקות. אני אומר ברצינות שבכל העשרים שעות שהיו לי על הבטא הפתוחה של Battlefield 1 לא ניצחתי או הפסדתי בגלל שהגענו למקסימום של הכרטיסים, תמיד נגמר הזמן לפני שהספקנו להגיע לזה.
כידוע, חברת Dice LA היא אחת החברות ה"מקשיבות" ביותר, ולאחר התלונות שהיו על הבטא (ביחד עם העניין שהטנק הקל היה יותר מדי חזק ושלקח יותר מדי כדורים להרוג את הסוסים במשחק), Daniel Berlin, מעצב ראשי בחברה, אמר שהם לוקחים את תלונות אלו ויתקנו את כל הבעיות. הוא גם אמר שהם יחזירו את המצב Conquest לכמו שהיה במשחקים קודמים בסדרה, מה ששימח הרבה אוהדים ותיקים של הסדרה כמוני (משחק מאז Bad Company). תמיד כיף לראות שהם מוכנים לקבל ביקורות ושהאף שלהם לא בעננים.
מה דעתכם על מה שהייתה מערכת ה-Conquest החדשה? אהבתם אותה או שהעדפתם את הישנה? ומה דעתכם על המשחק Battlefield 1 בכלל? ספרו לנו בתגובות.