יש המון דרכים מוזרות לשווק משחקים, אך השיטה המועדפת על רוב מפתחות ומפיצות המשחקים היא הפקת טריילר שיגרום לכולם להגיד "מה לעזאזל?" ולתת לאינטרנט לפשוט על הסרטון, לנתח אותו, ובעיקר להפיץ אותו. הפעם גם Capcom משתפת את Dead Rising 4 בטרנד, ומתחילה את הספירה לקראת חג המולד עם סרטון לא כל כך מוזר כמו מה שראינו בשנות האלפיים המוקדמות, אבל עדיין יגרום לכם לתהות מי חשב על הרעיון ומי אישר אותו:
כן. קיבלנו 21 דקות של אש דולקת באח עצים (עם כמה ידי זומבים במידה טובה), וגנחות זומבים ברקע של שירי חג המולד הקלאסיים. מופתעים? גם אנחנו, אבל אפשר להבין את ההומור שמאחורי הסרטון, בעיקר בגלל התרחשות המשחק בחג המולד גם ככה, והתחלת עונת החגים האמריקאית ביום חמישי שעבר עם חג המולד. האם תשרדו את כל 21 הדקות? אולי, אבל גם אם לא, כנראה שבזמן הקרוב אזכר במשחק בכל פעם שאחשוב על אח.
Dead Rising 4 מגיע בשבוע הבא, ב-6 בדצמבר, בלעדית ל-Xbox One ולמחשבי Windows 10.
מה אתם חושבים על הטריילר? מוזר ולא הכרחי או שיטת שיווק מבריקה? ספרו לנו בתגובות.