מנהל הפיתוח של Dead Rising 4 יוצא להגן עליו בראיון ולקראת היציאה טריילר חדש ברוח החגים
לסדרת משחקי הזומבים Dead Rising יש הרבה אוהדים שאוהבים לדבר עליה, וזה למה המשחק הקרב ובא Dead Rising 4, שעשה שינויי עיקרי והרבה יותר דרמתי לסדרה, הוא גם שנויי במחלוקת רבה. השינוי שקיבל המשחק גרם כל כך הרבה רעש וזעם נגד המשחק עוד לפני שהוא אפילו השתחרר, ש-Joe Nickolls מנהל הפיתוח ב-Capcom Vancouver יצא להגן על המשחק בראיון ל-Games Industry.
לדבריו: "משחקי וידאו הוא עסק קשה. זה קהל קשה. האינטרנט מאפשר לכולם להיות מבקרי משחקים, וכולם שווים באינטרנט. אני חושב שהדרך ש-Capcom, והסטודיו שלנו בפרט תזכה, היא על ידי דיבור אליהם," הוא אמר. "הטיימר (למשל) … יש אנשים שלא אכפת להם מהטיימר, חלק מהאנשים ששונאים את העובדה שזה לא במשחק, והיו כאלה ששנאו את הטיימר ואהבו את העובדה שנפטרנו ממנו. אז מה אנחנו עושים? ובכן, אנחנו שמים את הטיימר במצב המולטיפלייר, ולאחר מכן נחזיר אותו לקראת סוף המשחק, שבו אנחנו חושבים שזה חשוב."
בהמשך דבריו הוא הוסיף: "Bryce Cochrane (מפיק בפועל ב-Capcom Vancouver) ואני כבר עושים את זה במשך זמן רב כל כך, שאנחנו זוכרים את הפעם הראשונה שהסטיק האנלוגי השני יצא. אני זוכר שעבדתי ב-EA, והם עוררו מהומה בגלל המשחק NHL, שהיה משחק הספורט הראשון שהשתמשו בו בסטיק האנלוגי השני. ואנשים אמרו: "אני שונא את זה. אני לא משתמש בו" ועכשיו כולם משתמשים בו."
לבסוף הוא סיכם: “Steve Jobs אמר את זה הכי טוב כשאמר הרבה פעמים, אנשים לא יודעים מה הם רוצים עד שאתה מראה להם את זה"
ועכשיו אחרי שקצת חפרנו לכם על המשחק אתם יכולים לראות גם את הטריילר החדש שהוציאה Capcom ברוח החגים והקריסמס.
Dead Rising 4 ישתחרר ב-6 בדצמבר לקונסולת Xbox One ולמחשב האישי דרך Windows 10. ל-Steam הוא יהיה זמין כ-3 חודשים מאוחר יותר, ולקונסולות האחרות מאוחר יותר.