המנוע הגרפי של Death Stranding, המשחק הראשון מבית Kojima Productions, צפוי להרשים ויזואלית מעבר לכל דמיון.
בעקבות הופעתו ההיסטורית של הידאו קוג'ימה בתצוגת E3 להצגת הטריילר עבור משחקו החדש Death Stranding, האיש שמאחורי סדרות משחקים אגדיות כנט Metal Gear Solid ו-Silent Hill עלה לבמה שוב ב-PlayStation Experience 2016 להצגת פרטים נוספים על המשחק המיסתורי והמנוע הגרפי המרשים עליו הוא רץ.
אחרי הצגת טריילר נוסף מרשים ויזואלית, שרץ על ה-PlayStation 4 Pro בתצוגת 4K, בטקס פרסי המשחקים, קוג'ימה דיבר על מנוע ה-Decima עליו רץ המשחק המסתורי, הסביר כיצד המנוע מאוד מתאים למשחקי עולמות פתוחים (כמו Death Stranding) והוסיף כי המשחק בשחרורו ייראה מדהים ויזואלית אף יותר, אם זה אפשרי.
מנוע ה-Decima, עליו רץ Death Stranding, הוא אותו מנוע שפיתחו Guerrilla Games עבור המשחק המצופה שלהם שיגיע בשנה הבאה: Horizon Zero Dawn. ארכיטקט מערכות ה-PlayStation 4, יחד עם מנהל Guerrilla Games עלו לבמה ב-PlayStation Experience והסבירו כי המנוע לא רק מבצע עיבוד אלא בעל שליטה מרשימה באינטילגנציה מלאכותית, פיסיקה ולוגיקה במשחק.
כבר מספר מפתחים בתעשייה משבחים את שיתוף הפעולה, Drew Thaler מחברת Naughty Dog אמר שזה שיתוף עוצמתי שיועיל לשתי החברות ו-Helder Pinto, מעצב תלת מימד בחברת בליזארד, אמר שהמהלך מעניין ועוד חברות צריכות לשתף טכנולוגיה יותר
Kojima Productions using Guerrilla's engine is a hot, hot matchup. Creative and technical powerhouses. They're going to raise the bar.
— @[email protected] (@drewthaler) December 3, 2016
Cerny, שיזם את שיתוף הפעולה בין Kojima ו-Guerrilla, הרחיב כי למנוע יש פוטנציאל רב להתפתח וכי Kojima Productions יכולים ליישם אותו בצורות שהם לא חשבו.
המשחק Death Stranding, נכון לעכשיו לא קיבל תאריך יציאה מדויק אך צפוי לצאת ביציאה מוקדמת ל-PlayStation 4, עם יציאה מאוחרת יותר ל-PC.