Death Stranding יהיה פוטו-ריאליסטי ויראה טוב יותר לאחר ההשקה.
עדיין לא ידוע לנו הרבה על Death Stranding, המשחק הבא של Hideo Kojima, אך מה שכן ידוע לנו הוא שהוא בהחלט נראה מעולה, במיוחד לאחר הטריילר שהוצג ב-The Game Awards שהיה מדהים ויזואלית.
לפי הבמאי Hideo Kojima, זה אפילו לא הסוף. בראיון עם Kojima, Red Bull אמר שהטריילר היה קטע שרץ בזמן אמת על ה-PlayStation 4 Pro ושהמשחק הסופי יראה אפילו טוב הרבה יותר.
"Decima הוא מנוע עיבוד פורץ דרך, אבל אם היינו מנסים ליצור את אותם העולמות אין טעם לזה", כך הוא אמר. "ל-Horizon: Zero Down יש את החזון הויזואלי הפנטסטי הזה, אבל אנחנו יותר מכוונים למצב פוטו-ריאליסטי. אני מעריץ גדול של תאורה פיזית, ויצרנו משהו שנקרא "חדר זכוכית", שהוא פשוט חדר פגישות, שבו ניתן לבדוק את האיכות של השתקפויות והדיוק של התאורה על כל עצם, כמו טנקים או בייבי דול."
Kojima נשמע בטוח מאוד, כנראה בגלל הכישרון העצום שיעבוד על המשחק. הוא פירט גם על זה, כאשר דיבר בעיקר על מעורבותו של Guillermo del Toro במשחק. "עבדנו על פרויקט אחר ביחד [הפרויקט המבוטל של החידוש של Silent Hill] והוא היה די עצוב כשזה נגמר. אז שאלתי אותו האם הוא רוצה להיות בעניין, ואנחנו כרגע ממש משתפים פעולה ברמה עמוקה כי אנחנו מפתחים את דמותו ביחד ומדברים על רעיונות והשראות, זוויות מצלמה וסיפורים. אותו הדבר קרה בדיוק עם Mads שמגלם את הרשע ב-Death Stranding".
נוסף על כך, בחשבון ה-Twitter שלו Kojima סיפר על חזונו עבור מנוע המשחק וכיצד Guerrrilla Games, שעל מנוע המשחק שלהם (Decima) המשחק מפותח, דוחפים את המעטפה של פיתוח משחקי מחשב. הוא השווה פיתוח מנוע משחק למירוץ לחלל במהלך המלחמה הקרה וכיצד בסופו של דבר זה דרך במקום בשל העלויות הגבוהות שבגללן אנשים רבים עזבו את תכנית מעבורת החלל. כשהוא התחיל לעבוד על Death Stranding, היו לו כוונות על הירח, אך בפגישה עם Guerrilla הוא הבין שהם מכוונים למאדים עם הפרויקטים שלהם.
Kojima החליט ליצור רקטה, או במילים אחרות לשפר את המנוע שלהם ולהגיע לא רק למאדים אלא הרבה מעבר.
מה דעתכם? האם אתם מחכים למשחק הבא של Kojima? מה חשבתם על המשחק עד כה? ספרו לנו בתגובות.