השמועות לגבי Death Stranding, המשחק החדש של Hideo Kojima רבות, רק הנסתר על הגלוי אבל לאחרונה יש שמועה חדשה על מנוע המשחק שישתמש בו.
אחת מהשקעות הזמן והכסף הגדולות ביותר של Metal Gear Solid 5 שעיכבו את השקתו הייתה פיתוח המנוע של המשחק – Kojima נתן המון זמן וכסף בפיתוח מנוע ה-FOX שלו, הפך אותו מודולרי, גמיש וניתן להתאמה לכל משחק.
כמובן, Kojima מעולם לא זכה לעשות את כל הנזכר לעיל עם המנוע משחק שפיתח וקרוב לוודאי שלא יעשה זאת עם המשחק המתקרב שלו, Death Stranding (המנוע שייך ל-Konami- השטן).
זה אומר ש-Kojima ייאלץ לפתח מנוע משחק חדש מאפס או להשתמש במנוע שכבר קיים היום בשוק.
המון מפתחים יפנים היום התחילו להשתמש במנוע Unreal – זה הגיוני מאחר והוא מתועד היטב, קל לשימוש, עוצמתי וגמיש. אז מן המצופה ש-Kojima ישתמש במנוע Unreal לפיתוח המשחק Death Stranding.
למרות זאת, לפי ערוץ ה-YouTube המצליח YongYea, שמקושר למגוון מקורות בתעשייה, Kojima כרגע מעוניין ושם את עינו על המנוע של המשחק משנת 2014 inFamous: Second Son. לפי מה שנראה כרגע, הטריילר הראשון למשחק נעשה בעזרת מנוע זה.
המנוע שהשתמשו בו במשחק inFamous: Second Son היה באותה תקופה פלא טכנולוגי שבהחלט יביא שימוש טוב ל- Kojimaובהחלט יכול לעבור התאמה למשחק מהסוג שלו ולהיראות טוב תוך כדי. המנוע יכול לספק עולם פתוח ומציאותי במשחק ובהחלט זה הכיוון שאליו Kojima הולך עכשיו.