שירות המוזיקה הצרפתי, Deezer מגיע לישראל עם הצעות אטרקטיביות וקטלוג ישראלי
שירות המוסיקה הצרפתי דיזר (Deezer) הושק באופן רשמי בישראל במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה החברה בתל-אביב, זאת לאחר תקופת הרצה קצרה של השירות בארץ. שירות הזרמת המוסיקה מושק במחיר פתיחה של 19.90 שקלים בחודש, זה יאפשר גישה לקטלוג השירים המלא שמונה מעל 44 מיליון כותרים, כאשר לכבוד ההשקה עורכת החברה מבצע זמני שיימשך עד ה-8 בינואר, 2018, דרכו תציע Deezer לכלל הלקוחות 3 חודשים במנוי פרימיום פלוס (+Premium) במחיר של 1 ש”ח.
שירות המוסיקה של Deezer עושה את העליה שלו לישראל עם תמיכה מורחבת בשוק המקומי. החברה תציע שירות לקוחות מקומי ובשפה העברית לצד שירים, אלבומים ופלייליסטים של מוסיקה ישראלית. ב-Deezer מתכננים גם הפקות מקור מקומיות שיגיעו בהמשך הדרך לשירות, אך חשוב לציין כי אף התמיכה בשפה העברית באפליקציה, ממשק המערכת (תפריטים) של Deezer הינו באנגלית.
ב-Deezer מציעים מספר מסלולים להרשמה לשירות המיועדות לקהלי לקוחות שונים:
- מסלול חינם (Basic) – מבוסס פרסומות ומוגבל בשימוש: מאפשר השמעת כל קטלוג השירים הזמינים ב-Deezer, אך באיכות סטנדרטית בלבד, ללא אפשרות הורדה למכשיר לניגון במצב לא מקוון (Offline) ואפשרות מוגבלת להרצה קדימה של שירים.
- מסלול +Premium – מגיע בעלות חודשית של 19.90 שקלים ומציע את קטלוג השירים המלא של Deezer, מאפשר הרצה בלתי מוגבלת של שירים, ללא פרסומות, שמע באיכות HD (רמה גבוהה מהסטנדרטית) אך ללא ניגון באיכות שמע גבוהה (Hi-Fi) ועם אפשרות להורדה של השירים למכשיר (עד 1000 שירים).
- מסלול משפחה (Family) – מגיע בעלות חודשית של 29.90 שקלים ומציע את כל השירותים הזמינים במסלול +Premium בחבילה משפחתית של עד 6 מנויים.
- מסלול Hi Fidelity – מגיע בעלות חודשית של 39.90 שקלים ומציע את השירים באיכות שמע גבוהה ב-16 ביט בשימוש בקידוד FLAC לשם שמירה על איכות הצליל ללא איבוד נתונים בדחיסה.
שירות Deezer מציע קטלוג שמונה מעל 44 מיליון שירים ובחברה מצהירים על 12 מיליון משתמשים פעילים בשירות מידי חודש. בשירות ניתן למצוא מוסיקה ישראלית לצד מוסיקה לועזית ופלייליסטים המעודכנים באופן תדיר.
בבסיס השירות נמצא מנגון Flow, שמטרתו למידת הרגלי השמעת השירים לכל משתמש והצגת רשימת השמעה בלתי נגמרת בלחיצת כפתור. ב-Deezer הלכו צעד קדימה ומנסים להתאים את רשימות ההשמעה גם למצבי רוח שונים ופעילויות מגוונות (חדר כושר, ריצה, ז’אנרים, מצב רוח, פעילויות ועוד), כאשר זיהוי אוטומטי מאפשר לשירות להציע למשתמשים רשימות השמעה על פי זיהוי תנועה (במידה שתתחילו ללכת או לרוץ) ובעתיד גם זיהוי מבוסס מיקום (דרך GPS) לשם הצעה אוטומטית של רשימות השמעה לנהיגה ופעילויות נוספות.
בשירות ניתן למצוא גם אפשרות להצגת מילות השירים לצורכי שימוש במסיבות קריוקי, זו שמינה דרך ממשק ה-Web של השירות בדפדפן במחשבים וטאבלטים.