יוצר סדרת Souls מביא את דעתו את רמת הקושי הידועות של המשחקים, ומדוע הוא מאמין שזה לא משהו שצריך להשתנות אצלם
Elden Ring נבחר בתור המשחק המצופה ביותר של שנת 2021 ושנת 2022. הוא שוחרר ממש לפני מספר ימים ועומד על ציונים מאוד גבוהים כרגע. האם זה אומר שהוא נגיש יותר לשחקנים? עם כל שחרור של משחק חדש מאת חברת FromSoftware עולה תמיד השאלה האם להפוך אותם לקלים יותר או להוסיף רמת קושי קלה עבור השחקנים שמרגישים שהאתגר הוא יותר מידי גדול.
בראיון שנערך לא מזמן, במאי Elden Ring ויוצר סדרת משחקי Souls, הידאטקה מיאזקי (Hidetaka Miyazaki), עונה על השאלות האלו ומביע את דעתו הכללית על העניין: "אנו תמיד שואפים להשתפר, אך, במשחקים שלנו ספציפית, קשיים הם מה שמעניקים משמעות לחוויה. כתוצאה מכך זהו אלמנט שאיננו מעוניינים להיפרד ממנו בלב זה. הוא האישיות שלנו".
הוא גם הוסיף את דעתו לגבי שחקנים אשר מעוניינים לכבוש את הקשיים האלו אך פורשים מסיבה כזאת או אחרת: "אני מתנצל בפני אלו אשר מרגישים שיש פשוט יותר מידי מה לכבוש במשחקים שלי. אני פשוט רוצה שכמה שיותר שחקנים יוכלו לחוות את ההנאה אשר נובעת מהניצחון על קשיים אלו".
משחקי FromSoftware תמיד פנו לקהל שחיפש להתמודד עם הקשיים האלו, ונראה שזה לא הולך להשתנות בעתיד.
Elden Ring זמין היום עבור ה-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S/X ולמחשב האישי.