The Division, משחק ה-MMORPG של Ubisoft יתמוך באופן רשמי ב-DirectX 12.
The Division, משחק ה-MMORPG של Ubisoft, אחרי זמן רב מאז יציאתו במרץ יתמוך סופסוף באופן רשמי ב-DirectX 12. תמיכה זו תתווסף בעדכון בשבוע הבא למחשב האישי, שיכלול גם את הורדת הפגיעה בביצועים עם שימוש גבוה במעבד, תיקון בעיה שגרמה לשחקנים רבים לאבד שליטה על הדמות, ותיקון בעיות עם שלטים במחשב האישי.
"העדכון גם יפעיל את DirectX 12 מה שאמור לספק אופטימיזציה טובה יותר ברזולוציות גבוהות יותר. שימו לב שגם יש בעיה ידועה עם DirectX 12 שלפיה לא ניתן לשנות את הבהירות," כך נכתב בפרטי העדכון שפורסמו על ידי Ubisoft.
נקווה שהתמיכה ב-DirectX 12 תעשה למשחק רק טוב, כי ישנם משחקים רבים שבסופו של דבר גרסת ה-DirectX 12 שלהם הייתה גרועה יותר מגרסת ה-DirectX 11 שלהם, ואפשר להניח שאולי זו הסיבה לעיכוב הגעת התמיכה ב-DirectX 12 למשחק.
נוסף על כך, Ubisoft הכריזו היום שהם מתכננים אירוע נוסף של Elite Task Force בצפון קרולינה בתאריכים ה-11-13 בינואר 2017 ב-Red Storm Studios. שם, הם יתנו למס' שחקנים הזדמנות לבחון את השינויים החדשים במשחק, שמתוכננים להגיע עם העדכון העיקרי הבא של המשחק הלוא הוא עדכון 1.6. לדברי Ubisoft, העדכון יתמקד באיזון ה-Dark Zone ואיזון ה-PvP במשחק.
מה דעתכם? האם אתם חושבים שהתמיכה ב-DirectX 12 תעשה למשחק רק טוב? האם חיכיתם לתמיכה? האם אתם שמחים לגבי תכנוניהם של Ubisoft לגבי עדכון 1.6? ספרו לנו בתגובות.