המשחק האחרון של חברת Dragon Age Inquisition, Bioware, זכה להצלחה מסחררת בשנת 2014 עם מגוון פרסי "משחק השנה" מהמון מקורות נחשבים בתעשייה כמו IGN וGame Informer, לאחרונה התווספו לאלו פרס משחק השנה בטקס פרסי DICE ובלייק יורגנסון מחברת EA שאחראית, בין היתר, על Bioware ושיווק משחקיה, נרגש מאד לעתיד הסדרה.
אז מה צופן העתיד עבור סדרת Dragon Age?
"בטווח הארוך, אנחנו מתרגשים מאד מהניצחונות הרבים של Bioware ומנצחונם האחרון. אנחנו מאד נרגשים מכל ההצלחות של צוות הפיתוח שלנו ומהפוטנציאל שהצלחה זו תאפשר בעתיד, זו הזדמנות גדולה עבור Dragon Age" אמר יורגנסון.
בנוסף, אחד המפיקים מBioware , מייק דארה, דיבר יותר באריכות על הסיבות להצלחת המשחק האחרון והעתיד הפיתוחי של הסדרה המצליחה :
"המפתח הוא לשמור על מה שעושה את המשחקים של Bioware למוצלחים בזמן שאנחנו חוקרים אפשרויות חדשות.
אני חושב שהצלחנו גם לחזור לשורשים שלנו ולעשות את מה שBioware עושים טוב – חקירה, דרך העברת הסיפור והעלילה ופיתוח הדמויות, וגם להוסיף ולהתנסות עם אלמנטים חדשים כמו אזורי משחק עמוקים ופתוחים יותר. אנחנו חושבים שהשילוב יצור תהודה אצל מעריצינו ויפיק תוצאות חיוביות".
לאלו מכם שכמוני התחילו לקבל תחושה חזקה של דז'ה וו ודאגה להצלחה של המשחק הראשון בסדרת Dragon Age – המשחק הפנומנאלי Dragon Age Origins, ולמה שבא אחריו, הרגיע מייק והבטיח שהם למדו מטעויותיהם בעבר ולא יזרזו משחק המשך ב2015 כמו שקרה ב2011 עם Dragon Age 2.
למרות ההצלחה המסחרית, הרבה מהמעריצים הותיקים של הסדרה והחברה דאגו מהכיוון החדש שהחברה לוקחת לכיוון אזורים פתוחים יותר, ולמרות שDragon Age Inquisition הצליח לרוב לשמור על נאראטיב מפוקס ועולם חי עם עלילה למרות האיזורים הפתוחים, אפשר בהחלט להגיד שאלמנטים אלו סבלו מ"הגדלת" המשחק ועליהם להזהר שלא להקריב אותם יותר בשביל איזורים יותר ויותר פתוחים, אחרי הכל, כבר יש לנו את Skyrim וקודמיו בסדרה, לא צריך עוד The elder Scrolls.
את הסיקור המלא ל- Dragon Age Inquisition ניתן לקרוא כאן.
אז מה אתם חשבתם על המשחק? לאן אתם רוצים שהסדרה תתקדם בעתיד וממה הייתם רוצים שBioware ימנעו?
שתפו אותנו בתגובות, התגובה הכי מוצלחת תצולם ותפורסם במוזיאון האומנות המודרנית הראשון שאני ימצא לפחות עד שיעלו על זה שהיא לא אחת מהתצוגות.