Dying Light משחק השרדות זומבים בעולם פתוח עצום בשילוב פארקור וגרפיקה מדהימה בוטל לקונסולות: Xbox 360, Playstation 3.
"קונסולות אלו מסכנות את הפוטנציאל של Dying Light", אומרת Techland.
Techland הכריזה בפייסבוק שלה כי היא בילתה את השלוש שנים האחרונות בפיתוח המשחק,
"ובדקו כי כל התכונות של המשחק מושלמות ליצירת חוויה לדור הבא."
"חלק גדול מההרגשה של הדור הבא" קשור באדיקות לצד הטכנולוגי של המשחק, "אמרו מפתחי המשחק.
"לדוגמא, ניתן להציג עד 200,000 אובייקטים במשחק בו-זמנית.
בנוסף לטכנולוגיית התאורה המציאותית, המבוסס על פיזיקה ואתה באמת יכול לנצל את המקסימום מהמשחק באמצעות הדור הבא.
תכונות כמו אלה יחד עם עמודי הליבה שלנו במשחקים – כגון, מערכת התנועה הטבעית להעצמת השחקן ומערכת משולשת פיתוח דמות
ועולם פתוח עצום – כולם חלק בלתי נפרד מאיך ש- Dying Light מורץ.
עם זאת, שילוב של כל אלה לחוויה זורמת אחת אפשרי רק על פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות."
ההחלטה לעזוב את הקונסולות Xbox 360 ו- Playstation 3 מאחור ולהישאר רק עם ה- Playstation 4 ו- Xbox One וכמובן המחשב האישי,
נעשתה "לאחר הבדיקה הפנימית היסודית" אומרת Techland.
שחקנים עכשיו יקבלו "חוויה מלאה וטובה ביותר, ללא קשר לפלטפורמה שאתה משחק בה."
בעלי האתרים ומפתחים אחרים עשו פשרות בהבאת המשחקים שלהם לשני דורות קונסולה.
Ubisoft בחרה להביא משחק אחד של Assassin Creed Unity, רק לקונסולות הדור הנוכחי בעת פרסום משחק נפרד,
Rogue, לפלטפורמות ישנות יותר.
Dying Light הוכרז במקור במאי 2013.
משחק השרדות הזומבים בעולם פתוח היה אמור במקור לצאת השנה.
אך במקום זאת, המשחק צפוי לצאת ל- PS4, Xbox One, ולמחשב האישי בחודש ינואר.
לעוד כתבות על המשחק
חבילת ה-4 עותקים זמינה עכשיו ב- Steam
סרטון לכבוד תערוכת המשחקים E3
לכל הכתבות על המשחק, לחצו כאן.