הכשלון הנחרץ של Fable Legends לעלות לאוויר, והסגירה הפתאומית של Lionhead Studios עדיין עוקצים את ליבנו- Fable אולי ואולי לא היה משחק שהערצתם או אהבתם, אבל הסטודיו הגאוני שעמד מאחוריו היה מוכשר, ותמיד עצוב לראות משחק בפיתוח (גם אם הוא לא משהו שנהנה ממנו) שנסגר כשכל כך הרבה אנשים עובדים עליו.
בכתבה מ-Kotaku לגבי הכשלון של המשחק וסגירת Lionhead, עובדי הסטודיו דיברו על הסיבות לכשלון של Fable- הן היו רבות, ושונות, כמו שדברים כאלו בדרך כלל עובדים, אבל אחת מהסיבות הגדולות שניתנו הייתה הדחיפה החזקה של Microsoft להפוך את המשחק לחית המחמד של כל (וכן, כל) הפרויקטים שלה באותו הזמן.
בהתחלה, המשחק היה אמור להיות משחק AAA חינמי ונסיוני, אבל בהתעקשותה של Microsoft, הוא היה צריך להסתגל ושלב טכנולוגיות כמו שמירה בענן, Smart Glass, DirectX 12 ואפילו Cross-Play בין ה-Xbox One למחשב האישי. Fable Legends היה אמור להיות הכותר הפותח את השילוב בין המחשב ל-Xbox, אבל כל הטכנלוגיות שניסו להשתלב בנטיב המסובך הזה רק העלו את התקציב של המשחק, מה שהפך אותו לסיכון מאוד מאוד גבוה לחברה. נסו לחשוב עכשיו, כמה משחקי AAA חינמיים קיבלנו? ויותר מזה, כמה מהם היו מצליחים? אם תצליחו לענות על השאלה האחרונה בלספור אותם על פחות משתי ידיים, כנראה שמשהו לא בסדר איתי.
נדמה שלמרות ש-Microsoft נראית מבולגנת וחסרת פוקוס בשנים האחרונות, Lionhead ו-Fable Legends לא נראו תורמים במיוחד לחברה, וחוסר התרומה הזאת לא עשתה לאף אחד עוול חוץ מלאיתנו, כי איבדנו סטודיו גדול בתהליך.
אז כנראה שלא נראה משחק בסדרה בזמן הקרוב, או אולי בכלל, אבל יכול להיות, לפחות כך אני מקווה, שנראה מהסטודיו המפורק הרבה דברים בעתיד. אולי זה לא יהיה כ-Lionhead, אבל אפשר לחשוב שזה יהיה משהו דומה.