Bethesda חשפה היום פרטים חדשים לגבי מצב ה-PvP המתוכנן למשחק האחרון, והשנוי במחלוקת שלה, Fallout 76. המצב החדש, שייקרא "Survival" יהיה נפרד לגמרי ממשחק הבסיס ויגיע החל ממרץ, תחת הכותרת של בטא.
Bethesda מסרה בפורום שלה שכל האירועים והמשימות שתוכלו להשתתף בהם במהלך המשחק זמינים בשני המצבים, אך "תצטרכו לנווט ביניהם תחת האיום המתמיד של שחקנים אחרים שיכולים להסתתר ממש מעבר לפינה." כלומר, כל השחקנים, חוץ מאלו שתצטוותו איתם יהוו כאויבים שלכם במשחק, ויוכלו לגרום לכם נזק משמעותי אם לא תהיו מוכנים.
"תוכלו לתקוף שחקנים אחרים מבלי הגבלה מהפעם הראשונה שתכוונו יריה, כך שכל מפגש שיהיה לכם עם זר יכול להפוך במצמוץ עין לקרב קטלני," נכתב בפורום. מה שמפתיע הוא העובדה ש-Bethesda החליטה להכניס מערכת שתגרום גם לשחקנים ברמות הגבוהות ביותר להיות שווי כוח כשהם עומדים אל מול שחקן ברמה נמוכה, ככל הנראה כדי למנוע מהשחקנים ברמות הגבוהות להתעלל במערכת ולהרוס את חייהם של אנשים שרק החלו לשחק.
עוד נכתב כי הדמות שלכם במצב הראשי של Fallout 76, אותו Bethesda מכנה Adventure, יכולה להיות נפרדת לגמרי מהדמות במצב החדש ותהווה בעצם כדמות חדשה לגמרי, אך תוכלו גם להעביר את הדמות הקיימת שלכם בין המצבים, עם כל המשימות והחפצים שצברתם.
עוד נכתב בפוסט כי "כרגע, שחקנים שימותו במצב Survival לא יוכלו להשתמש באפשרות הנקמה נגד תוקפם, ויוכלו להזדמן מחדש אל המשחק דרך ה-C.A.M.P שלהם או Vault 76." בנוסף, החברה מתכננת לתת לשחקנים פי 2 מה-Caps שקיבלו במצב Adventure על הריגת שחקן, ומוסיפה את הסיכוי שהשחקן שהרגתם יפיל חפץ שימושי כמו Stimpak בנוסף לזבל שלו.