החברה הבין- לאומית Ubisoft, שהביאה אל העולם משחקי מופת כמו : Assassin's creed , Tom Clancy ורבים טובים אחרים, השיקה ב21 באוקטובר 2014 את
?Far Cry 4’s What are you made of, הקשור, כמובן, למשחק החדש בסדרת המשחקים הנפלאה- Far Cry.
זהו אתר ניסיוני המיועד לבחון את תגובות השחקן בעולם בלתי צפוי. כזכור, המשחק יועד לצאת ב 18-20 בנובמבר 2014 והחברה רצתה לתת לשחקנים לטעום מהעולם המאיים של Far Cry 4.
Ubisoft טוענת כי הקמפיין החדש הזה יביא לשחקנים סביבה פראית ויפה. החברה מבטיחה שכל אחד מן המשתמשים יחווה חוויה ייחודית ושונה לחלוטין משחקנים אחרים.
השחקנים יעברו דרך ארבעה "טקסים" או חוויות, אם תרצו לקרוא לזה כך, שישוחררו על בסיס שבועי :
- An eye for an eye – קרב פנים מול פנים.
- Rabbit hole – מבוך בלתי חדיר (29 באוקטובר).
- Mind Blossom – טרנס היפנוטי (5 בנובמבר).
- Escape – מרדף עיוור (12 בנובמבר).
"החוויות" הללו הן בעצם סרטון אשר נעצר מדי פעם וכאשר זה קורה, יש לך 7 שניות לבחור עם איזה נשק אתה תוקף או עם איזה חפץ אתה פועל. המטרה שלך היא לצאת מהסיטואציה הבעייתית, בלשון המעטה. כל בחירה מובילה לבחירה אחרת, שמובילה לבחירה אחרת וכך הלאה והלאה.
כדי לחקור את כל האפשרויות שיכולות לקרות (ויש 42 מיליון אפשרויות/ המשכים אפשריים!) עלייך לפנות 100 ימים לעבודה הקשה הזו.
בסוף כל חוויה / סרטון, הבחירות שלך משתכללות לאלגוריתם מיוחד אשר קובע את האישיות שלך ומעניק לך תוכן מיוחד מ – Uplay.
"אנחנו מצפים לראות את תגובות המעריצים" אומר מנהל השיווק של המשחק. "הקמפיין יאפשר למשתמש לחוות חוויה חדשה שלא נראתה כמותה." מוסיף המנהל. "זה היופי במשחק כמו Far Cry 4, כל שחקן באמת יכול ליצור את הדרך שלו במשחק ולחיות אותו באופן אחר וייחודי."
הטריילר:
תודה רבה להד ארצי על המידע!
לקניית משחקים, גשו ל- CDKeyHouse.com ותשתמשו בקוד ההנחה של PCGalaxy.