Final Fantasy 15: מוכר 5 מיליון חבילות ביום ההשקה הראשון, יוצר הסדרה מתראיין על המשחק, ומה הצפי לעתיד המתוכנן למשחק
Final Fantasy 15 הוא להיט גדול בקרב האוהדים. Square Enix הכריזה שפרק ההמשך שצופה במשך זמן רב כל כך סיפק 5 מיליון עותקים ברחבי העולם ביום ההשקה, כולל מכירות דיגיטליות. כמו כן, נראה כי המשחק הצליח לשבור את שיאי המכירות הדיגיטליים ביפן ביום הראשון, בעת שהוא קבע שיא משלוחים בתאריך השחרור והורדות באזורים של אסיה מחוץ ליפן. המשחק שוחרר ברחבי העולם באותו היום, והוא המשחק הראשון בסדרה לעשות זאת. מספרי המכירות לא כל כך מפתיעים במיוחד בהתחשב בבליץ השיווקי וההייפ מאחורי המשחק.
כמובן, יש לציין כי "נשלח" לא אומר יחידות שנמכרות, אלא יחידות שהוזמנו על ידי חנויות. אנחנו נגלה איפה Final Fantasy 15 עומד בטבלאות רבי המכר כאשר NPD ו-Gfk יגישו את הדוחות שלהם בשבועות הקרובים. אבל, למרות ההשקה המוצלחת של המשחק, זה לא אומר שזה הסוף של הפיתוח הארוך של 10 השנים, Square Enix וצוותו של Hajime Tabata ימשיכו להשקיע במשחק ולפתח אותו גם אחרי ההשקה, ונראה כאילו התמיכה במשחק הולכת להפוך אותו לקשה יותר ומאתגר יותר עבור השחקנים.
חבילת ה-DLC של החגים בשביל המשחק כנראה תכלול מצבים נוספים למשחק, ותכונה של הגבלת רמות שתגביל עד כמה הרמה שלכם או של חברי הקבוצה שלכם יכולה להגיע ביחד, שמירה על דברים מאתגרים מספיק בכך שאינו מאפשר לך לטחון את הדרך לניצחון. החלק הטוב ביותר עבור חבילת ה-DLC הזאת זה שהיא תהייה חינמית לחלוטין לכולם, למרות גרסת ה-beefier, תכונות נוספות ישוחררו רק לבעלי ה-Season Pass. שיטה זאת דומה לשיטת התמיכה במשחק של CD Projekt RED עם The Witcher 3.
ואחרי שסיכמנו כמה Final Fantasy 15 מוצלח, ישנו אדם אחד שבאמת מצא משהו לאהוב על המשחק ,והוא היוצר המקורי של הסדרה, Hironobu Sakaguchi. אגדת משחקי הווידאו לאחרונה התראיין עם Glixel שם הוא דיבר על איך הוא הרגיש ש -Final Fantasy 15 באמת הצליח לתפוס את רוחה של הסדרה שהוא התחיל. לדבריו: "אני כבר מסתכל על Final Fantasy XV, ולמרות שאני לא מכיר או עבדתי עם Tabata-san, ע"י הסתכלות על המוצר שלו אני מרגישה שהוא אימץ את הרוח שהייתה לי כאשר אני יצרתי את המשחק הראשון בסדרה. אני מרגיש, שבידי אנשים מוכשרים, התחושה המקורית של הסדרה חזרה."
חוץ משבחיו המצויינים של Sakaguchi, הוא גם דיבר על האתגר שהוא חושב שיהיה לפתח את החידוש ל-Final Fantasy 7. מתגובה זאת נראה היה שהוא לא היה משוכנע למה החידוש צריך לעשות מלכתחילה. לדבריו: "אני חושב שזה מאתגר למדי … אני מתכוון, ראינו שהמשחק החדש וכמובן כל האפקטים החזותיים השתנו. כלומר כל סצנות המלחמה גם תשתנה בהתאם, כך שככל הנראה ימשיכו הקרבות בזמן אמת. אני חושב שהם צריכים לעשות משחק חדש אשר פשוט חולק את אותן הדמויות, סיפור ועולם. אז, יש באמת דבר שאני יכול לתת מבחינת ייעוץ, אני מניח."
מה אתם חושבים על תגובותיו של Sakaguchi? האם ניסתם כבר את Final Fantasy 15? ומה אתם מצפים מהעתיד של המשחק? ספרו לנו בתגובות והמשיכו להישאר מעודכנים.