Sucker Punch הביאה לנו לאחרונה חווית הסמוראים מושקעת ביותר, אבל עד יצירת Ghost of Tsushima היו להם כמה רעיונות אחרים. סרטון שהודלף לרשת חושף בפנינו מידע על אחד מהם
Prophecy היה אחד המשחקים המבוטלים של Sucker Punch בתהליך החיפוש שלהם אחרי פרוייקט חדש לאחר סוף הפיתוח של משחק האחרון בסדרת inFamous. הם ידעו שהם רוצים לעבוד על משהו אחר, חדש, חומר מקור חדש עבורם, והם חיפשו במה להתמקד. שמועות מסויימות אפילו טוענות שהם חשבו על משחק פיראטים בשלב מסוים. מסתבר שלאחד הרעיונות הזנוחים קראו Prophecy, וסרטן שהודלף לרשת חושף בפנינו מה הוא היה אמור להיות. אנחנו היינו אמורים לשחק את אבל טרובה, בעיר אשר משלבת אסתטיקה של תקופת הרנסאנס יחד עם השפעות סטימפאנק. אבל יוצא למסע מסוכן על מנת לגלות חדר מסתורי מלא באוצרות מיסטיים אשר נמצא איפושהו מתחת לעיר, בעוד שמסדר חדש אשר השתלט על העיר מנסה לעצור אותו ולמצוא את החדר ראשון. מהסרטון ששוחרר אנו רואים לא מעט מנגונים שהופיעו בסופו של דבר ב-Ghost of Tsushima, כמו קרבות מבוססי הדיפה, שימוש ברימוני עשר, זחילה והתחמקות. תמונות אשר שוחררו גם מראות לנו את גיבור המשחק יחד עם אויב שנראה מפלצתי, מה שכנראה רומז על אלמנטיים על טבעיים אשר היו אמורים להיות במשחק. הסרטון לא שוחרר על ידי החברה עצמה, ולא הועלה ליוטיוב על ידה.
https://www.youtube.com/watch?v=PM1B7OzPlb0