אין ספק ש-Fortnite מבית Epic Games הוא תופעה בינלאומית ברמה שרק בודדים יכולים לחלום על להגיע אליה. השבוע נחשף בכנס E3 בלוס אנג'לס שהמשחק כמעט ונגנז בשלבי ההפקה המוקדמים שלו על ידי ראש צוות הפיתוח של Gears of War 5.
Rod Ferugsson, מנהל ההפקה לשעבר בחברת Epic Games (היום ראש חברת הפיתוח The Coalition שאחראית בין היתר על מותג Gears of War), חשף שהוא רצה לבטל את Fortnite בזמן עבודתו בחברה. באותו זמן המשחק לא היה מסוג Battle Royale והוא עמד בפני המון אתגרים קשים במיוחד בפיתוח.
Fergusson התראיין ל-Game Informer ואמר: "אם הייתי נשאר ב-Epic הייתי מבטל לחלוטין את Fortnite ולפני שעזבתי את החברה אכן ניסיתי לבטל אותו עוד בשלבי הפיתוח. בזמני בחברה המשחק היה רק Save the World (ללא מצב ה-Battle Royale הפופולרי) והוא עמד בפני המון אתגרים בפיתוח. בתור מנהל ההפקה של החברה בזמנו, המשחק הזה לא עמד ברף שלי למשחק מצליח מבית Epic Games."
Fergusson לא הרחיב לגבי אותם אתגרים בפיתוח של המשחק באותו הזמן. הוא עזב את Epic Games ב-2012 והצטרף ל-Irrational Games כדי לעזור לסיים את הפיתוח של BioShock Infinite. לאחר מכן הוא הצטרף ל-Microsoft כאשר היא קנתה את הזכויות למותג Gears of War מ-Epic ועכשיו הוא עומד בראש המפתחת The Coalition שאחראית כרגע על Gears of War 5.
בין שאר הדברים שהוא אמר ל-Game Informer בראיון, הוא אמר שהוא ישן טוב בלילה למרות שעזב את Epic לפני ההתפרצות העולמית של Fortnite ואמר אפילו שהוא "שמח בשמחתם" וציין שוב כי "אם הוא היה נשאר בחברה כנראה שהמשחק לא היה קיים היום".
מצב ה-Battle Royale של המשחק שוחרר בספטמבר בשנת 2017 לאחר השקת מצב ה-Save the World המקורי. Fergusson כנראה לא ידע שהחברה תוסיף למשחק מצב Battle Royale והוא עזב את החברה בערך 5 שנים לפני שזה קרה והתופעה העולמית שכולנו מכירים התרחשה.
בנושא אחר, בכיר בחברת החשמל הישראלית, שלח מכתב ל-Epic ובו ביקש לבטל את האפשרות לטפס על עמודי חשמל במשחק. תוכלו לקרוא עוד על כך ממש כאן.