לאחר שסיימנו להסתובב בכנס התפנינו לחפש מקומות לנח, ללמוד ואפילו להקשיב למוזיקה! מתחם ה-VIP של American Express היה מבחינתי גן עדן אחד גדול של מילקי Shots ומקומות ישיבה, אומנם המחיר הכניסה למתחם היה טיפה יקר אבל עבור אלה שהיו כל היום על הרגליים המקום היווה מנוחה מתוקה בהחלט.
במהלך כל הכנס יכולתם לשמוע מוזיקה מאוד מגוונת החל מרמיקסים של עדן בן זקן, דאבסטפ מקפיץ ואפילו, ים השיבולים? מה לעזאזל.. ולמרות הבחירות המוזרות המוזיקה בחלט תרמה לאווירה הכללית והפכה את הכנס למהנה וקליל יותר.
בזמן הכנס חלו מספר בונוסים קטנים כגון תחרויות קוספליי, סדנאות מעניינות ועוד. לשמחתי הרבה הצלחתי להשתחל להרצאה שבוצעה על ידי קריסטינה פבלובסקי או בכינוייה הפופולרי ברחבי הרשת ItsWaterMelon. פבלובסקי כרגע מחזיקה בתואר היוטיוברית בעלת כמות הרשומים בגדולה ביותר בארץ (33,000 וממשיך לעלות) מבחינת נשים. במהלך ההרצאה "איך להיות יוטיובר" תיארה פבלובסקי כיצד פיתחה את ערוץ היוטיוב שלה, נתנה טיפים, ענתה על שאלות ממהקהל העצום שהגיע וביצעה מעין Toturial בפיתוח ערוץ יוטיוב. אני שמח לראות יוזמות של יוצרי תוכן ובידור שמעוניינים להגיע ולדבר אל הקהל אחד על אחד ולאו דווקא דרך מסך המחשב, מהלך מבורך מאוד מבחינתי.
לאחר סיומה של הסדנה מפי פבלובסקי עלה לבמה אסף לוי, מנכ"ל ומייסד חברת Assaf Media, חברה המתמחה בפיתוח משחקים ותוכנה. במהלך ההרצאה סיפר לוי את סיפורו האישי ואת ההיסטוריה של החברה שמותגה נוצר בשנת 2003 והתאגד רק כ-4 שנים לאחר מכן ב-2007.לאורך ההרצאה יכולנו לראות משחקים רבים שפיתחה החברה עבור חברות ומותגים גדולים ברחבי העולם כמו סמסונג, קוקה-קולה, פיוז-טי, פריגת, אדידס, יס פלאנט, זיג-זג, זוגלובק ועוד.
לאחר הסדנאות רצתי לראות את תחרות הקוספליי שהציגה אנשים מוכשרים מאוד עם תחפושות לוקחות נשימה.