חברת Nvidia הודיעה ש-2 מערכות מרכזיות תומכות שלה עבור גיימרים יקבלו תמיכה רבה יותר של משחקים בהווה ובעתיד.
Game Ready Driver של חברת Nvidia הוא חלק ממערכת תומכת של החברה עבור גיימרים. מערכת זאת כוללת גם 2 טכנולוגיות שאנחנו מתחילים לראות יותר ויותר שימוש בהן: NVIDIA Reflex היא טכנולוגיה שמצליחה להוריד השעייה (latency) במשחקים בעד כ-50%, ו-NVIDIA DLSS משפרת את הפריימים לשנייה מבלי להקריב באיכות התמונה. 2 הטכנולוגיות האלו רואות יותר שימוש לאחרונה במשחקים חדשים, לא מעט הודות לאפשרות הנוחה של פלאגין DLSS למנוע המשחק Unreal Engine 4, מה שמקל על החברות להתאים את הטכנולוגיה ולשלב אותה במשחקים שלהם. NVIDIA Reflex גם נעזרת המון בפלאגים ומידע חיצוני זמין על מנת להתממשק היטב עם משחקים מודרניים, והתוצאה הסופית היא משחקים שרצים טוב יותר ועדיין נראים נפלא.
מספר דוגמאות לכך הם 2 משחקים שמגיעים בקרוב שישתפרו תודות לטכנולוגיות האלו:
Alan Wake Remastered – המשחק יוכל לרוץ ביותר משישים פריימים תחת ההגדרות המקסימליות בכל מעבד GeForce RTX על ידי שימוש ב-NVIDIA DLSS.
INDUSTRIA – בהגדרות מקסימליות והפעלה של ray tracing, המשחק ירוץ פי 2 טוב יותר על ידי שימוש ב-NVIDIA DLSS.
משחקים אחרים כמו Splitgate ו-Deathloop הולכים להצטרף לרשימה של יותר מ-20 משחקים שמשתמשים ב-NVIDIA Reflex על מנת לשפר את ההשעייה שלהם ולמקסם את ההנאה מהמשחקיות שלהם.
בנוסף לכך, עדכון של Game Ready Driver עבור Windows 11 יוביל לחוויה משופרת עבור המשחקים הבאים:
- Alan Wake Remastered
- Deathloop
- Diablo II: Resurrected
- Far Cry 6
- Hot Wheels Unleashed
- Industria
- New World
- World War Z: Aftermath
לבסוף, 4 עכברי גיימינג חדשים הולכים לתמוך בטכנולוגיית NVIDIA Reflex:
- HyperX Pulsefire Haste Gaming Mouse
- Roccat Burst Core
- Roccat Kone Pro
- Roccat Kone Pro Air