גרסת המחשב של המשחק Gears of War 4 צפויה לצאת בקרוב. ועכשיו, נחשפו דרישות מערכת והגדרות גרפיקה כל כך גבוהות – שככל הנראה, המחשב שלכם לא יוכל לעמוד בהם.
בראיון חדש שפורסם באתר Arstechnica, אישר האחראי הטכני – Mike Raynor, כי המשחק החדש (במהדורת המחשב האישי) ידרוש חומרה מאוד יקרה מהשחקנים, על מנת שיוכל להגיע לרמות גרפיקה גבוהות ביותר. הדרישות הללו מכוונות לחומרה עתידית, ולא למחשב הממוצע של ימנו.
"המשחק יתאים לחומרה החדשה, כשתצא. הוא בהחלט נראה מצויין – אבל הוא מאוד רעב למעבד שלכם" כך מספר Raynor בראיון. הוא מוסיף, כי המשחק החדש ינצל את DirectX 12 החדש, דבר שיוביל ליכולות גרפיות גבוהות ביותר – "DirectX 12 הוא חלק מרכזי באיך אנחנו מסוגלים למקסם את היכולות מהמחשב שלכם, והוא יעזור לנו לנצל בצורה טובה יותר את המעבד שלכם" כך הוא מספר.
אז מה הדרישות הגבוהות יספקו לנו? הנה כמה דוגמאות:
- שיפורים ברזולוציה (בהתאמה אישית)
- תוספות לפרטים הקטנים
- טקסטורת עולם משופרת
- אפקטים משופרים
- טקסטורת תאורה משופרת
- זוויות ראיה רחבות יותר
- חדות גבוהה יותר
- שינוי בפריימים לשנייה (FPS)
- ועוד, ועוד, ועוד..
המשחק עתיד להגיע ב-11 באוקטובר, אבל אלו אשר יקנו את הגרסה המיוחדת (Ultimate Edition) יזכו לשחק בו כבר ב-7 לאותו החודש. בנוסף, נחשף כי גרסת המחשב תחייב אותנו להשתמש בכ-80 ג'יגה של זיכרון.
Gears of War 4 נראה מצויין על קונסולת ה-Xbox One, אליה יצא במקור. אבל אין ספק שאם דרישות כאלה, המשחק הולך להיראות אפילו יותר טוב בגרסת המחשבים האישיים.