במהלך מפתיע מ-Suckerpunch, המשחק Ghost of Tsushima מקבל מולטיפלייר
אין ספק ש-Ghost of Tsushima היה אחד ההצלחות הגדולות של חברת Sony תודות לסיפור נהדר, משחקיות כייפית ועולם רחב ויפה לחקור (מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו). אבל כמה שהחבילה הזו הייתה מושלמת, מסתבר שב-Sony חשבו שאפשר עדיין להגדיל אותה.
אז במקום לקבל איזושהי חבילת הרחבה לסיפור, אנחנו מקבלים במקום זאת מצב מולטיפלייר בשם Legends שנותן לנו לגלם אחד מארבעת האגדות שהוצגו במשחק, כל אחת עם יכולות שונות במספר מצבי משחק שבהם אפשר לשחק עם חברים.
Legends זו חוויה חדשה לגמרי – זה מצב נפרד שלא עוקב אחר ג'ין או החברים ממסעו, אבל במקום זאת מתמקד בארבעה לוחמים שנבנו כאגדות בסיפורים שסופרו על ידי האנשים בצושימה. מצב השחקן היחיד של Ghost of Tsushima מתרכז בעולם פתוח וחקירה של היופי הטבעי של האי, אבל Legends הוא מצמרר ונהדר, עם מיקומים ואויבים בהשראת אגדות עמים יפניות ומיתולוגיה, עם דגש עם שיתוף פעולה בקרב ואקשן.
תיכננו את Legends להיות חווית משחק משותפת אקסקלוסיבית. תוכלו לעבוד יחדיו עם חברים או למצוא אנשים ברשת לשחק עימם בקבוצות של 2 עד 4 שחקנים. כל שחקן בוחר אחד מארבע סוגי לוחם: סמוראי, צייד, רונין ומתנקש. כל סוג עם יתרונות ויכולות שנחשוף בעתיד.
עם 2 שחקנים, תוכלו לשחק סדרת משימות שיתוף פעולה שנהיות קשות עם הזמן, בבנייה על מערכת הקרב של מצב היחיד אבל עם טוויסטים קסומים שלרוב ידרשו תיאום עם שותפכם.
עם 4 שחקנים, אתם תוכלו לשחק במשימות הישרדות נגד גלי אויבים, נלחמים בקבוצות האויבים הקשים ביותר שיש לצושימה להציע, כולל אויבי שד חדשים עם כוחות על.
אם תוכלו לנצח את שני מצבים אלו, אולי תהיו מספיק בטוחים בעצמכם לנסות את מצב ה-Raid עם 4 שחקנים שיגיע זמן קצת אחרי השקת Ghost of Tsushima: Legends, ששולח אתכם והשותפים שלכם לאזור חדש לגמרי כדי להלחם באויב ברוטלי ומסוכן.
הציטוט לקוח מ-PlayStation Blog.
אנחנו לא יכולים לחכות לחוות את מצב מרובה המשתתפים של Ghost of Tsushima ואנחנו חייבים לשבח את Sony ו-Suckerpunch על כך שהם ממשיכים להגדיל משחק שכבר היה מרשים.