NVIDIA עדכנה השבוע כי המשחקים God of War ו-Rainbow Six Extraction יזכו לתמיכה ב-DLSS ו-Reflex שלהם מיד עם יציאתם
God of War, אשר שוחרר ל-PC לפני מספר ימים, תומך בטכנולוגיית DLSS של NVIDIA וב-NVIDIA Reflex עבור המשתמשים בכרטיס המסך GeForce RTX לשיפור איכות המשחק. העדכון החדש יכלול גם תמיכה במשחק Rainbow Six Extraction שצפוי לצאת לשוק בעשרים בינואר, ויתמוך באותם טכנולוגיות.
שחקנים המשחקים ב-Hitman III, The Anacrusis, GRIT, ו-Monster Hunter Rise יקבלו בעדכון החדש שיפורים מינוריים יותר שיוסיפו לחווית המשחק.
הדבר הייחודי בכרטיסי המסך החדשים של NVIDIA הוא שהם מופעלים על ידי טכנולוגיית עיבוד בינה מלאכותית ומעבדי Tensor Core AI שמאיצים את קצבי הפריימים ב-God of War ,Rainbow Six Extraction ובשאר המשחקים תוך שמירה על הפרטים הגרפיים כדי לספק איכות תמונה יותר טובה מהרזולוציה המקורית.
מוזמנים לצפות בסרטונים המדגים את ההבדלים בגרפיקה:
לכתבות על משחקים חדשים והתמיכה של אנבידיה בהם אתם מוזמנים ללחוץ כאן.