God of War נראה כאילו הוא הולך להיות אחד מהחידושים הדרמטיים ביותר שהיו לסדרת משחקים עד היום, במיוחד על הקונסולות של SONY, ואחת מהסיבות לכך (קטנה או גדולה ככל שתהיה) היא המצלמה, שתמיד הייתה קבועה באזור מסויים של הסצנה ושוחררה כעת למבט מגוף שלישי מלא בכותר החדש, שינוי שמשנה די הרבה מבחינת המשחקיות.
המשחקים הקודמים בסדרה עוצבו מסביב למצלמה הקבועה, משהו שהיה יכול לתת ל-Sony Santa Monica המפתחת את המשחק החדש ליצור מעברים צרים וליצור את הניצוץ המיוחד שעושה את God of War מה שהוא. אבל איך הם מתכננים לעשות משהו כזה עם השינוי במצלמה? ולמה בכלל לטרוח ולשנות את הזווית? המעצב הטכני של המשחק Mihir Sheth וראש הנדסת המשחקיות Jeet Shroff הסבירו בראיון עם GameReactor הסבירו את ההחלטה.
"אז אחד מהדברים שרצינו לעשות זה ליצור חוויה שתשאב את השחקנים למשחק," הסבירו השניים. "אז אנחנו הולכים לחקור כמה דרכים איתם אנחנו יכולים לשמור על החוויה הקרובה והאינטימית, אבל גם בצורה רציפה בין המשחקיות והסצנות הסיפוריות."
כשהם דיברו ספציפית על איך שהמצלמה משנה את המשחקיות, הם הסבירו שזווית מצלמה קרובה יותר תשנה את הקרבות בכך שתהפוך כל קרב ליותר אישי, ובכך למאיים יותר על ההתקדמות שלכם.
"המצלמה הקרובה נותנת לנו הזדמנויות לא רק להראות דרך סיפור אישית ואינטימית, אלא גם להשפיע על הקרבות בדרך שונה, אנחנו מחפשים דרכים שונות לכך שנוכל להשתמש גם במצלמה וגם בחווית הקרב המיוחדת."
מה אתם חושבים? האם זו סיבה מספיקה לשנות את המצלמה של God of War? והאם אתם מרוצים מהשינוי? ספרו לנו בתגובות.