שני האנשים שאחראים על עיצוב הסביבה במשחק God of War חשפו הרבה מידע חדש על המשחק
בפרק האחרון של הפודקאסט על God of War, המפורסם באתר של חברת Sony, נחשפו הרבה פרטים חדשים אודות עיצוב הסביבה ועיצוב השלבים של המשחק. בפרק משתתפים לוק ברלינר, אמן הקונספט שאחראי על סביבות המשחק, ונייט סטיבנס, מנהל מחלקת עיצוב הסביבות במשחק.
יש הרבה מידע בפרק הזה, הדבר הראשון שאנחנו לומדים הוא שהצוות של סטיבנס מורכב מיותר מ-30 אנשים מספר גדול מאוד למחלקה מהסוג הזה. במקור הסביבות במשחק היו אמורות להיות מאוד מציאותיות ומינימליסטיות, אך זה לא יצא לפועל. סביבת המשחק עדיין תראה מציאותית יותר בהשוואה למשחקים הקודמים בסדרה.
בהמשך המפתחים מדברים על המיתולוגיה הנורדית ועל תשעת העולמות שמקושרים אחד לשני דרך יגדראסיל, העץ במרכז העולם. לכל אחד מהעולמות האלה יהיה עיצוב ייחודי משלו. למשל, העולם של האלפים יראה מאוד דומה לצורה שבה אלפים מוצגים בספרות ובקולנוע.
God of War יושק בלעדית לקונסולת ה-PlayStation 4 ב-20 באפריל.