לפני שמתחילים, זהו פוסט מפרגן מכל הלב ולא ״כתבה פרסומית״, כי לפעמים צריך ואף חובה לומר מילה טובה על דברים שקורים. כמו זה…
כמו כל סופר גיבור גם לי יש אלטר-אגו, בלילות גיימר ותיק ולמוד קרבות לצד מבקר משחקים פסיכופט נטול שינה, ובימים – פרסומאי שמנסה לגלות ולמצוא בכל רגע את המהלך הגדול הבא, שיניב ללקוחותי הצלחה מסחררת.
הרשו לי להניח בצד את הגלימה של הגיימר ולתת לפרסומאי שבי לפרגן על מהלך מבריק.
כל אחד ואחת מאיתנו הגיימרים תמיד רוצה את המשחק הכי חדש, הכי מוביל, הכי מגניב אבל מה לעשות, לפעמים המחיר שיכול להיות מעט גבוה – מעכיר את האווירה.
אז איך עושים השקה שקטה? איך מביאים קהל גדול שירוקן מדפים את המדפים? איך מפצחים את החידה שנקראת קהל הגיימרים? זה פשוט, עושים הכרזה שקטה לצד מחיר מנצח במקום בו קהל היעד שלך מסתתר באופן מדויק וחד.
אני אפרט…
בדף הפייסבוק המיועד לקהילת הגיימרים שמשתוללים רק על הפלייסטיישן 4 – ״פלייסטיישן 4 עדכונים החלפה קהילה״ פורסמה הודעה ע״י מנהלי הדף אריאל דינר וצביקה שחר בשיתוף החנות גיימובייל שבראשון לציון על מכירת בזק של המשחק במחיר מתוק במיוחד. השמועה עשתה כנפיים ואנשים נרשמו והתייצבו בחנות כאילו ביאת המשיח מתחילה שם, ואפילו כאלה שלא נרשמו אלא רק שמעו – הגיעו בהמוניהם. המטרה של 2 החברים שזיהו צורך של גיימרים במשחקים חדשים במחיר שפוי, הולידה מהלך חכם שלא מעט מקווים שימשיך.
אז זו ההזדמנות להוריד את הכובע גם בתור פרסומאי וגם בתור גיימר על מהלך חכם ויפה. אריאל, צביקה ו-גיים&מובייל (Game&Mobile), תמשיכו ככה!