Habadus, משחק חדש מבית GoMaD Team הישראלי, הוא משחק תפקידים בעולם פתוח בגרפיקה דו מימדית למכשירי האנדרואיד שלכם.
- * השחקן יוכל לבחור אחד משלוש מקצועות שונים, מכשף, לוחם, וסייר. המכשף מתמקד בקסמים התקפתיים וזוכה לכמות גדולה של מאנה, הלוחם בלוחמה מקרוב שזוכה לכמות גדולה של נקודות חיים והסייר משלב בין שניהם, תוקף מרחוק, בעל כמות קטנה יותר של חיים מלוחם אך גדולה משל מכשף וכמות קטנה יותר של מאנה ממכשף אך גדולה יותר משל לוחם.
- הקווסטים ב-Habadus מאוד מגוונים ונבנו כדי למנוע מהשחקן למצוא את עצמו שורף את הזמן בלחזור על אותן פעולות שוב ושוב. ולכל קווסט משמעות וסיפור קצת יותר מגוונים ומשמעותיים לעולם שבו הוא מתקיים. המשחק מערב בו גם המון 'משחקונים קטנים' בין לבין שיש להם השפעה על המשחק עצמו, חלקם באים לידי ביטוי בקווסטים וחלקם אופציונליים ומקריים בשביל השחקן.
- משחקיות ממוצעת יכולה להגיע לכ8 שעות משחק, אם השחקן בוחר לסיים את כל הקווסטים ולגלות את עולם המשחק. הרבה זמן יחסית למשחק הרפתקאות לטלפונים חכמים.
- מערכת הקרב ב-Habadus, בשונה מהמון משחקי טלפונים ניידים, היא דינאמית ופועלת בזמן אמת, כלומר, השחקן לא צריך לחכות לתור של האוייב וכו'.
- יש במשחק כמה וכמה 'Cutscenes' (סצנות 'קולנועיות) משעשעות שמלוות את הסיפור המרכזי.
הצוות אשר פיתח את המשחק, GoMaD Team, כרגע מורכב רק מבן אדם אחד, בן רוקח: "קוראים לי בן רוקח, אני בן 20 מראשון לציון, התחלתי לפתח משחקים מגיל 16. למובייל התחלתי לפתח מגיל 18, בעיקרון מהסיבה שבאותה תקופה שירתתי בצבא ולא היה לי זמן לעבוד על פרוייקטים גדולים יחסית." מספר לנו בן. "פיתוח של משחק ממוצע למובייל לוקח בעיקרון שבוע – במצטבר, ככה יכולתי לסיים משחק בערך כל חודש ולפרסם אותו. Habadus, המשחק האחרון שפיתחתי, לקח שלושה חודשים של פיתוח, יותר מהסיבה שבשונה מ8 המשחקים האחרים שפיתחתי למובייל, בו יש יותר תוכן, יותר עולם, יותר גראפיקה, ביחס למשחקי מובייל, אף על פי שהסגנון הוא יותר 'Pixelated' גם גראפיקה כזאת לוקחת זמן לבצע.
מפתחים ישראליים כמוהו צריכים להיות השראה לכולנו